۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۲۰:۵۳
کد خبر: 82224323
T T
۰ نفر
لیگ برتر فوتبال؛ پیروزی شاگردان دایی در نبرد نفتی ها

تهران - ایرنا - تیم فوتبال نفت تهران در آغاز هفته پنجم شانزدهمین دوره لیگ برتر مقابل همنام آبادانی خود با نتیجه دو بر یك به پیروزی رسید.

به گزارش ایرنا، شاگردان علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درحالی از ساعت 18 و 45 دقیقه در ورزشگاه تختی میزبان همتای آبادانی خود بودند كه در چهار دیدار ابتدایی لیگ با دو تساوی، یك پیروزی و یك شكست در رده پنجم جدول قرارداشتند.
آبادانی ها نیز با سرمربیگری نادر دست نشان پیش از این دیدار با دو تساوی و دو پیروزی در جایگاه سوم رده بندی جدول لیگ برتر فوتبال ایستاده بودند.
در این دیدار ایگور پراهیچ (دقیقه 14) و محمد قاضی (دقیقه 64) برای تیم فوتبال نفت تهران گلزنی كردند و تنها گل نفت آبادان را حكیم نصاری در دقیقه 18 به ثمر رساند.
شروع دیدار را بازیكنان تهرانی توفانی آغاز كردند و در دقیقه 14 صاحب یك ضربه ایستگاهی شدند تا ایگور پراهیچ با ضربه سر دروازه حسن هوری گلر نفت آبادان را باز كند. شاگردان دست نشان 4 دقیقه بعد و در دقیقه 18 از اشتباه مدافعان تیم تهرانی در دفع توپ استفاده كردند و در نهایت حكیم نصاری گل تساوی آبادنی ها را به ثمر رساند.
زرد پوشان آبادانی پس از به ثمر رساندن گل تساوی، عقب كشیدن تا فرصت برای هجوم قرمز پوشان تهرانی به سمت دروازه حسن هوری گلر نفت آبادان مهیا شود اما در ضربات نهایی شاگردان دایی ناكام بودند تا دو تیم در پایان نیمه نخست با تساوی به رختكن بروند.
ایمان مبعلی و عباس بوعذار بازیكنان نفت تهران در شروع نیمه دوم با طراحی حملاتی درصدد باز كردن دروازه همنام آبادنی خود شدند اما در این راه موفق نبودند.
در نهایت در دقیقه 64 محمد قاضی پشت محوطه 18 قدم زرد پوشان آبادانی صاحب توپ شد و در ادامه با ضربه ای دقیق توپ را به تور دروازه حسن هوری چسپاند.
تیم نفت تهران در ادامه نیز برای به ثمر رساندن گل خود را مشتاق نشان داد و حملاتی را برای باز كردن دروازه حریف طراحی كردند.
زرد پوشان آبادانی در حضور هوادارانی كه از خوزستان برای تشویق تیم محبوب خود به تهران آمده بودند، برای رهایی از شكست در دقایق پایانی حملاتی را روی دروازه قرمز پوشان تهرانی طراحی كردند. اما در نهایت با نتیجه دو بر یك نخستین شكست خود را در شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال تجربه كردند.
تركیب تیم فوتبال نفت تهران در این دیدار به این شرح است:
میلاد فراهانی،میلاد فخرالدینی،احمد آل نعمه،علیرضا عزتی (محمد دانشگر 45)،اكبر صادقی،محمد قاضی،وحید حمدی نژاد،ایگور پراهیچ،ایمان مبعلی،عباس بوعذار(آرش رضاوند 85) و ارسلان مطهری(عیسی آل‌كثیر 89).
تركیب تیم فوتبال نفت آبادان در این دیدار به این شرح است:
حسن هوری، حسین بغلانی، فرشاد (مجتبی ممشلی 54)، علی عبداله‌زاده، محمدرضا پورمحمد، محمد زبیر نیك‌نفس، گویی هیان كیم، حكیم نصاری، میلاد جهانی، محمد شادكام(رضا نوروزی57)، و امیر زلیكانی.
ورزشی(2)**9029**1379

سرخط اخبار ورزش