۱۲ شهریور ۱۳۹۵، ۱:۴۱
کد خبر: 82213899
T T
۰ نفر
پيرواني: بايد به فكر بازي برابر چين باشيم/درخواست ادامه حمايت هواداران از تيم ملي

تهران- ايرنا- مدير ورزشي تيم ملي كشورمان با بيان اينكه از همين لحظه برد برابر قطر را فراموش مي‌كنيم و بايد به فكر بازي برابر چين باشيم، گفت: از هواداران تشكر مي كنم چرا كه امروز براي تيم ملي روز خوبي ساختند و به هر حال اگر مي‌خواهيم به جام‌جهاني برويم، بايد حمايت‌ها ادامه داشته باشد.

به گزارش ايرنا به نقل از فدراسيون فوتبال، «افشين پيرواني» در جمع خبرنگاران افزود: خدا را شكر كه برد خوبي را تجربه كرديم. هم خوب بازي كرديم، هم گل زديم و هم برديم. قطر هم تيم قوي و قدرتمندي بود.
وي در مورد شرايط داوري و اعتراض كادرفني اظهار داشت: اين طور نبود كه فقط ما اعتراض داشته باشيم. اگر اعتراضي بود، مربوط به هر دو تيم بود. اعتراض روي گل را نيز تيم ملي قطر شروع كرد. ما مگر مي‌توانستيم گل بزنيم و دعوا را شروع كنيم؟ از اين حرف‌ها گذشته، بايد بگويم بچه‌ها زحمت كشيدند و مزد برتري خود نسبت به حريف را گرفتند.
كاپيتان پيشين تيم ملي در پاسخ به اين پرسش كه از شكايت قطر نسبت به ميزباني ايران هراسي نداريد، گفت: در مورد ميزباني ما، هيچ اتفاقي رخ نداد. بچه‌ها گل زدند و به صورت طبيعي خوشحالي كردند. فيلم اين ادعاي من هم وجود دارد. كوچك‌ترين اتفاقي بين ما و قطري‌ها رخ نداد. ما هم اگر به قطر برويم، اين طور ببازيم، خبرنگاران قطري هم عليه تيم ملي ما، چنين پرسش هايي از سرمربي تيم خودشان مي‌پرسند!
پيرواني در مورد اعتراض خودش به تيم داوري خاطرنشان كرد: اگر اعتراضي كردم به خاطر يك دقيقه وقت اضافه‌اي بود كه داوران اعلام كردند در صورتي كه اين مدل اعتراض، همه جاي دنيا مرسوم است. من فكر مي‌كنم داوران تلاش خود را كردند اما بهتر بود با تمركز بيشتري به زمين مي‌آمدند. شايد اين داور سريلانكايي تا به حال چنين قضاوت سنگيني نكرده بود.
پيرواني با تقدير از هواداران تيم ملي اضافه كرد: من مخلص هواداران هم هستم. هميشه اين را گفته‌ام كه تماشاگران يار دوازدهم نيستند بلكه يار فيكس ما هستند. از آنها بارها خواستم تيم را تشويق كنند و امروز براي تيم ملي روز خوبي ساختند. به هر حال اگر مي‌خواهيم به جام‌جهاني برويم، بايد حمايت‌ها ادامه داشته باشد.
مدير ورزشي تيم ملي گفت: ديدار بعدي‌مان با چين است. چين، تيم خوبي است. آنها بازي 3 بر صفر باخته مقابل كره‌جنوبي را تا حدودي برگرداندند و 2 گل به اين حريف زدند. بازي سختي است اما از اين لحظه كه سوار اتوبوس شويم، برد مقابل قطر را فراموش مي‌كنيم و به فكر بازي بعدي برابر چين خواهيم بود.
شبد**1953** 3404

سرخط اخبار ورزش