۳۱ مرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۵۱
کد خبر: 82196834
T T
۰ نفر
فروش سوخت به ایرلاین ها از فردا به صورت نقدی با كارت بانكی انجام می شود

تهران- ایرنا- مدیرعامل شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران خبر داد: فروش و تحویل سوخت به ناوگان هوایی داخلی كشور از آغاز شهریورماه امسال به صورت نقدی و كارت بانكی انجام می شود.

به گزارش شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، سیدناصر سجادی اعلام كرد: همه زیرساخت ها، امكانات و تجهیزات لازم در فرودگاه های سراسر كشور به منظور پرداخت نقدی سوخت از طریق بانك فرودگاه مربوط و استفاده از كارت های بانكی معتبر فراهم شده و آماده بهره برداری است.
سجادی از مدیران شركت های هواپیمایی خواست با تهیه و تامین كارت های معتبر بانك هایی مانند ملت كه به طور اختصاصی برای همین منظور طراحی و آماده شده است، نسبت به تحویل سوخت اقدام كنند.
وی گفت: از شهریور ماه امسال فروش و تامین سوخت شركت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، آسمان، ماهان، كیش ایر، تابان، كاسپین، زاگرس، آتا، قشم ایر، معراج، نفت و اترك فقط به صورت نقدی و استفاده از كارت اعتباری بانكی امكان پذیر است.
مدیر عامل شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اضافه كرد: در غیر این صورت همه مسوولیت ها و پیامدهای ناشی از اقدام دیرهنگام به عهده شركت های هواپیمایی بوده و شركت ملی پخش مسوولیتی نخواهد داشت.
به گزارش ایرنا، شركت ملی پخش فراورده های نفتی در آبان ماه سال 1394، میزان بدهی ایرلاین ها به شركت ملی پخش فرآورده های نفتی بابت تحویل سوخت را نزدیك 10 هزار میلیارد ریال اعلام كرده بود.
به گفته مدیرعامل شركت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، این شركت برای دریافت طلب خود از ایرلاین‎ها نشست های متعددی را با مسئولان ذیربط برگزار كرده است.
پیش از این ارایه سوخت به ایرلاین ها به طور نسیه انجام می شد كه تخلف برخی شركت های هواپیمایی در پرداخت بدهی ها را به دنبال داشت.
اقتصام**2022**1961

سرخط اخبار اقتصاد