۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۱
کد خبر: 82131367
T T
۰ نفر
استفاده حداكثري از امكانات براي برگزاري محافل قرآني در فرديس

كرج-ايرنا-رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان فرديس گفت: استفاده حداكثري از امكانات موجود براي بهره گيري از استعدادها، برنامه ها ، مسابقات و محافل قرآني اين شهرستان در دستور كار است.

به گزارش ايرنا، اسداله جعفري چهارشنبه شب در محفل انس با قرآن كريم در مسجد الزهراء شهرك مهندسي زراعي بخش مشكين دشت فرديس ، افزود: نسبت به توسعه خدمات و برنامه ها ومسابقات و محافل قرآني بايد اهتمام حداكثري داشته باشيم.
وي اظهار كرد: لازم است در اين راه درايت ها و حمايت هاي بيشتري از سوي مسئولان فرادستي ياري گر خادمان حوزه قرآن و عترت باشد تا بتوانيم شاهد گسترش هر چه بيشتر شميم و عطر قرآن كريم در بطن و متن جامعه اسلامي باشيم.
جعفري گفت: 14 موسسه قرآني در فرديس وجود دارد كه از ظرفيت اين موسسات قرآني استفاده مي شود سعي مي شود با دادن امكانات فرهنگي آنها را در برگزاري برنامه ها و محافل قرآني ياري كنيم.
وي افزود: براي علايق قرآن فعالان قراني در فرديس شناسايي و از وجود آنها در برنامه ها و محافل قرآني استفاده شود.
رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان فرديس گفت: اميدوارم مسئولان شهري در تامين هزينه برنامه ها با هم افزايي يك برنامه قرآني خوبي را در شهرستان فرديس اجرا كنيم.
جعفري افزود: هدف از برگزاري اين مراسم انس بيشتر با قرآن كريم و بهره‌گيري از بركات اين ماه عزيز است و از آنجايي كه ماه پربركت رمضان به عنوان بهار قرآن ياد شده است برگزاري چنين محافلي مي‌تواند بر تداوم جلسات انس با قرآن در ماه‌هاي ديگر كمك كند.
در اين محفل معنوي استاد ملازاده قاري ممتاز كشوري و قاريان برتر شهرستان فرديس به تلاوت قرآن كريم پرداختند، امام جمعه فرديس،شهردار و اعضاي شوراي شهر مشكين دشت و ديگر مسئولان محلي حضور داشتند.
7417/ 6155

سرخط اخبار استان‌ها