۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۶
کد خبر: 82092780
T T
۰ نفر
عارف: تحقق اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین اولویت مجلس دهم است

تهران-ایرنا-منتخب مردم تهران در مجلس دهم با بیان اینكه مجلس دهم باید در راستای پیاده سازی 24 بند اقتصاد مقاومتی تلاش كند،گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مهم ترین اولویت مجلس دهم است.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، محمدرضا عارف با اشاره به اولویت های مجلس دهم، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی با تكیه بر منویات رهبر معظم انقلاب مهم ترین اولویت كاری مجلس دهم است.
منتخب مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، با بیان اینكه مجلس دهم باید در راستای پیاده سازی 24 بند اقتصاد مقاومتی تلاش كند، افزود: توجه به اقتصاد دانش بنیان از ضروریات بهبود شرایط اقتصادی كشور است.
وی اجرایی شدن سیاست های كلی علم و فناوری را برای بهبود شرایط، مهم خواند و تصریح كرد: سهم اقتصاد دانش بنیان باید از تولید ناخالص داخلی به زودی به 50 درصد برسد.
عارف ادامه داد: باید با همكاری جدی مجلس به ویژه كمیسیون آموزش و تحقیقات، در مسیر تحقق سیاست های رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی و تكیه به اقتصاد دانش بنیان و فناوری های نوین حركت كنیم.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص اینكه تفاوت آراء در مجلس چه مزیتی برای مجلس دهم دارد، گفت: خیر است،آنچه اهمیت دارد این است كه مجلس تصمیم می گیرد و مهم این است كه بتوانیم با تعامل و همبستگی روز افزون مقدمات كارهای مهم را فراهم كنیم.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 7 اسفند 1394 و دور دوم آن در 10 اردیبهشت سال جاری در سراسر كشور برگزار شد. مجلس جدید روز گذشته( 8 خرداد ) با حضور 282 تن از منتخبان مردم فعالیت خود را آغاز كرد.
سیام**9121 **1446
۰ نفر