۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۵۴
کد خبر: 82071754
T T
۰ نفر
آیت الله علوی گرگانی: جمعیت هلال احمر هرچه قدر پشتوانه مردمی داشته باشد موفق تر است

قم - ایرنا - آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از استادان برجسته حوزه علمیه قم گفت: جمعیت هلال احمر در كشور هرچه قدر پشتوانه مردمی داشته باشد، موفق تر خواهد بود.

به گزارش ایرنا‏، وی روز پنجشنبه در دیدار رییس جمعیت هلال احمر كشور اظهار داشت: می توان ادعا كرد كه این جمعیت در میان نهادهای كشور تنها نهادی است كه از توده های مردمی برخاسته است، از این رو باید قدر جایگاه و حیثیت خود را حفظ كند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه سرعت احداث خانه های هلال باید در روستاها افزایش پیدا كند گفت: طرح راه اندازی خانه های هلال در روستاها به سرعت پیگیری شود تا خدمت رسانی به همه قشرهای مردم توسعه پیدا كند.
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به كمك های مردمی و خیران به هلال احمر اظهار داشت: از این جمعیت تقاضا می كنیم تا بر مساعدت های عمومی كه برای خدمت رسانی به مردم صورت می گیرد نظارت های بیشتری انجام دهد تا در حفظ اموال مردم مراقبت بیشتری صورت پذیرد.
وی درادامه افزود: هر كسی در كار خویش نباید افراط و تفریط كند و حد اعتدال كه همان عدالت در خدمت رسانی به مردم است‏ باید رعایت شود، همه باید به وظیفه خویش عمل و با توجه به تعهدات اخلاقی و عاطفی حد اعتدال را مورد توجه قرار دهند.
سید امیر محسن ضیایی رییس جمعیت هلال احمر امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو كرد.
/8138/ 1175/ 6133/
۰ نفر