۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۹:۳۵
کد خبر: 81986391
T T
۰ نفر
لیگ قهرمانان آسیا؛ تساوی ذوب آهن و لخویا در نیمه نخست

اصفهان - ایرنا - نیمه نخست دیدار دو تیم ذوب آهن ایران و لخویای قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، شاگردان یحیی گل محمدی كه در دیدار نخست خود در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا تیم لخویا را با نتیجه یك بر صفر شكست داده بودند، در نیمه نخست دیدار برگشت مقابل این تیم به نتیجه تساوی بدون گل بسنده كردند.
این نتیجه درحالی برای این دو تیم رقم خورد كه بازیكنان ذوب آهن در همان دقایق ابتدایی این دیدار می توانستند دروازه حریف را باز كنند.
دراین نیمه شاگردان گل محمدی بازی هجومی را در دستور كار داشتند و بارها از جناحین به دروازه لخویا نزدیك شده اما موفق به گلزنی نشدند.
در دقیقه دوم كاوه رضایی با شوتی سنگین از پشت محوطه جریمه می توانست دروازه حریف را باز كند كه با عكس العمل به موقع دروازه بان لخویا این ضربه مهار شد و این فرصت از دست رفت.
در دقیقه 5 ضربه سر علی همام لبنانی به دیرك افقی دروازه تیم لخویا اصابت كرد و با خوش شانسی دروازه بان این تیم به گل تبدیل نشد.
در دقیقه 18 شوت سنگین آلن دیكو مهاجم تیم لخویا را رشید مظاهری به خوبی دفع كرد و مانع از گلزنی او شد.
یودا یاراناماتو ژاپنی قضاوت این دیدار را برعهده دارد. او در جریان این دیدار به محمد موسی مدافع تیم لخویا كارت زرد نشان داد و او را جریمه كرد.
شاگردان جمال بن ماضی سرمربی فرانسوی الجزایری در دقایق پایانی نیمه نخست دروازه مظاهری را با خطر جدی مواجه كردند، اما موفق به گلزنی نشدند.
محمد رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، هادی محمدی، ولید اسماعیل، علی حمام، مهدی مهدی پور، قاسم حدادی فر، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، مهدی رجب زاده و كاوه رضایی در تركیب تیم ذوب آهن بوده و برای این تیم بازی كردند.
ورزشی.(2)**9144**1379

سرخط اخبار ورزش