۳ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۵۶
کد خبر: 81852663
T T
۰ نفر

استاندار تهران: طرح هاي عمراني بايد موجه باشد

۳ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۵۶
کد خبر: 81852663
استاندار تهران: طرح هاي عمراني بايد موجه باشد

شهرري ـ ايرنا ـ استاندار تهران با تاكيد بر اينكه طرح هاي عمراني بايد موجه باشد افزود: مستند كردن طرح هاي عمراني به ميزان بودجه، زمان و چارچوب هاي فني در اقتصاد مقاومتي ضروري است.

به گزارش ايرنا، سيد حسين هاشمي عصر سه شنبه در مراسم رونمايي نرم افزار بانك اطلاعات مناطق محروم روستايي استان تهران، تصريح كرد: انجام طرح هاي كوچك از جمله ساخت خانه هاي بهداشت، جاده و همچنين آبرساني در روستاها از سوي بسيج سازندگي بايد همراه با رعايت چارچوب هاي فني تعريف شده از سوي سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور باشد.
وي با بيان اينكه خدمات رساني به مردم و حركت به سوي ايجاد عدالت اجتماعي بدون داشتن اطلاعات دقيق و تفكيك شده امكانپذير نيست افزود: داشتن اطلاعات ضمن ايجاد سرعت در كار و جلوگيري از پراكنده كاري، مديران را قادر خواهد ساخت كه با اولويت بندي تصميمات صحيحي اتخاذ كرده و حق مناطق محروم را به خوبي ادا كنند.
هاشمي بر استفاده از نيروي مخلص بسيج و همچنين ايجاد هماهنگي لازم به منظور سرعت بخشيدن به كارها در مناطق مختلف استان تهران تاكيد كرد و افزود: بسيج به هيچ عنوان متعلق به گروه و جريان خاصي نيست و سرمايه ملت است.
وي افزود: بسيج در دنيا يك الگوي استثنايي به شمار مي رود و نبايستي اجازه دهيم اين سرمايه كه در كنار ملت و پشت سر رهبري نظام قرار دارد خدشه دار شود.
هاشمي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به پديده خانمان سوز اعتياد به مواد مخدر در جامعه تاكيد كرد: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي تلاش دارند تا با بهره گيري از اين حربه به جوانان آينده ساز و سرمايه اصلي بدنه اجتماعي كشور صدمه وارد كنند.
وي با بيان اينكه امروز متاسفانه ديده مي شود كه حتي فرزندان خانواده هاي شاخص و اصيل به پديده اعتياد به مواد مخدر گرفتار شده اند، عرصه فرهنگ سازي و مبارزه با پديده مواد مخدر را از جمله عرصه هاي مهمي دانست كه بسيج مي تواند با هماهنگي با سازمان هاي امدادرسان و همچنين شهرداري ها ياري رسان دولت باشد.
هاشمي گفت: يكي از جلوه هاي نفوذ دشمن براي از بين بردن جامعه اسلامي تلاش آنان براي رونق مواد مخدر و معتاد كردن جوانان جامعه اسلامي است كه هوشياري مسوولان و بسيجيان دلسوز را مي طلبد.
مراسم آغاز عمليات اجرايي 205 پروژه عمراني و محروميت زدايي توسط جهادگران بسيج سازندگي استان تهران و رونمايي نرم افزار بانك اطلاعات مناطق محروم روستايي استان تهران با حضور هاشمي استاندار تهران، جمالي پور فرماندار ويژه شهرستان ري و سردار علي نصيري فرمانده سپاه سيدالشهداء(ع) استان تهران برگزار شد.
اين نرم افزار با توزيع فرم هاي محروميت روستايي از طريق حوزه ها و پايگاههاي بسيج براي جمع آوري اطلاعات زيرساختي شامل راه روستايي، شبكه آبرساني، مزار شهدا، مسجد و خانه عالم و اطلاعات فرهنگي همچون ضريب نفوذ ماهواره، مواد مخدر، بي حجابي و بيسوادي طراحي شده است.
شبد/1836 / 6139/ 3404
۰ نفر