۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰:۵۱
کد خبر: 81732889
T T
۰ نفر

فغانی: حاضرم در لیگ دسته یك سوت بزنم

۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰:۵۱
کد خبر: 81732889
فغانی: حاضرم در لیگ دسته یك سوت بزنم

تهران - ایرنا - داور بین المللی فوتبال ایران گفت: برخی ها مدعی شدند كه به دلیل قضاوت در فینال جام ملت های آسیا بر خودم مغرور شدم ولی برای اینكه اثبات كنم چنین مساله ای نیست حاضرم یك فصل در لیگ دسته یك به قضاوت بپردازم.

به گزارش ایرنا، علیرضا فغانی كه پس از دیدار پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت در گفت و گو با برنامه تلویزیونی 90 اظهار داشت: ابتدا باید بگویم كارشناسان نمی توانند نحوه قضاوت داوران در لیگ ایران را با لیگ برتر انگلیس مقایسه كنند.
وی افزود: فرهنگ ها در كشورهای مختلف تفاوت دارد و درست نیست كه ما خودمان را با كشور دیگری هم سطح بدانیم.
فغانی خطاب به برخی از كارشناسان داوری گفت: متاسفانه آنان منتظر سوت پایان هر بازی هستند تا به انتقاد از من و یا دیگر داوران بپردازند و این كارشناسی های غیر اصولی برای همه داوران مشكل ساز شده است.
داور بین المللی ایران ادامه داد: پس از جام ملت های آسیا از خداوند خواستم تا ظرفیتم را افزایش بدهد و من نیز بتوانم مسیر موفقیت هایم را ادامه دهم.
وی درباره صحبت های محسن بنگر مدافع تیم پرسپولیس كه گفته بود قضاوت فغانی در فینال جام ملت های آسیا خنده دار است، گفت: این مدافع به طور مرتب در جریان با دیدار با ذوب آهن رفتار و حرف های عجیبی را به من می گفت ولی در نهایت به دلیل خطای خطرناك روی دروازه بان اخراج شد.
فغانی افزود: ما هم انسان هستیم و اشتباه می كنیم و اگر قرار باشد پس از هر تصمیم اشتباهی كه در زمین فوتبال داریم از بازیكنان و هواداران عذرخواهی كنیم دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود.
وی در پایان تصریح كرد: از كمیته انضباطی می خواهم برخورد قاطعی با همه خاطیان فوتبالی داشته باشد تا لیگ برتر با حاشیه كمتری دنبال شود.
ورزشی**3783**1751/1547
۰ نفر