۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۹:۰۴
کد خبر: 81683454
T T
۰ نفر
نماینده مجلس: تیم مذاكره كننده كشور نمره قبولی گرفت

شهركرد- ایرنا- نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی، عمكرد تیم مذاكره هسته ای كشور را مثبت ارزیابی كرد و گفت: تلاش، مقاومت و جسارت تیم مذاكره كننده هسته ای كشور شایسته قدردانی است.

امیرعباس سلطانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اعلام جمع بندی مذاكرات ایران با گروه 1+5 در وین افزود: طرف های مذاكذه كننده پس از ماه ها گفت و گو ، در نهایت به یك جمع بندی مهم و تاریخی دست پیدا كردند.

وی با قدردانی از تلاش تیم مذاكره كننده هسته ای كشور گفت: این تیم با حمایت رهبر معظم انقلاب، نمایندگان مجلس و مردم توانست عملكرد قابل قبولی از خود ارائه دهد.

سلطانی تصریح كرد: بی شك تلاش و عملكرد مثبت این تیم نتایج خوبی برای كشور به همراه دارد.

عضو كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت از جمع بندی مذاكرات ایران و گروه 1+5 افزود: بی شك این امر مورد تایید مجلس شورای اسلامی است و به تصویب می رسد و مشكلی هم در این پیوند بوجود نمی آید.

سلطانی ادامه داد: به رسمیت شناختن حق هسته ای كشور، ادامه كار تولید آب سنگین اراك و فروش آن به كشورهای دیگر و رفع تحریم های مالی، بانكی و سایر تحریمها، دستاورد این مذاكرات برای كشورمان است و انتظار می رود در اجرای این فرایند، صلح و تفاهم برقرار شود.

به گزارش ایرنا، ایران و كشورهای 1+5 پس از 22 ماه مذاكره سخت و فشرده، سرانجام روز 23 تیر 1394 برای رفع سوء تفاهمها در باره برنامه صلح آمیز هسته ای كشورمان و همزمان لغو تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران به جمع بندی جامع رسیدند.

مركز شهرستان بروجن در 60 كیلومتری مركز استان چهارمحال و بختیاری واقع است.

7363/6027
۰ نفر