۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۸:۰۰
کد خبر: 81643681
T T
۰ نفر
مسابقات اسنوكر قهرماني پيشكسوتان كشور در گيلان پايان يافت

رشت - ايرنا - چهارمين دوره رقابت هاي اسنوكر قهرماني پيشكسوتان كشور و انتخابي تيم ملي ، جمعه شب با معرفي نفرات برتر در شهرستان لاهيجان استان گيلان پايان يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، در پايان اين رقابت ها نادر دردان از البرز و جعفر اسلامي از تهران با غلبه برابر رقباي خود به ديدار نهايي مسابقات اسنوكر پيشكسوتان كشور راه يافتند .

در ديدار نهايي و پاياني اين مسابقات نيز، نادر دردان از البرز برابر جعفر اسلامي به برتري رسيد و عنوان قهرماني رقابت هاي اسنوكر پيشكسوتان كشور را به خود اختصاص داد .

همچين در ديدار رده بندي اين رقابت ها ، مجتبي سرافرازي و رضا معصومي هر دو از تهران رو در روي هم قرار گرفتند كه در نهايت مجتبي سرافرازي حريفش را شكست داد و در مكان سوم قرار گرفت .

در چهارمين دوره رقابت هاي اسنوكر قهرماني پيشكسوتان كشور ، 58 ورزشكار اين رشته از استان هاي قزوين، البرز، تهران، گيلان، مازندران، اصفهان، چهارمحال و بختياري، آذربايجان شرقي ، گلستان، آذربايجان غربي و خوزستان حضور داشتند .

ورزشكاران حاضر در اين دوره از مسابقات در 15 گروه بر روي چهار ميز استاندارد ، به صورت دوره اي و حذفي به مدت چهار روز در شهرستان لاهيجان با هم به رقابت پرداختند.

اسنوكر رشته اي است زير مجموعه بيليارد كه در آن مانند شطرنج، نياز به تمركز زياد دارد و همچنين مانند پياده روي تند ، انرژي زيادي مصرف مي شود.

شهرستان لاهيجان در 40 كيلومتري شرق مركز استان گيلان واقع است.ك/3

7285/2007
۰ نفر