۲۰ فروردین ۱۳۹۴، ۲۱:۵۸
کد خبر: 81565576
T T
۰ نفر
نماينده مجلس:ايستادگي، راز و رمز سرافرازي ملت ايران است

همدان- ايرنا- نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي گفت: استقامت و ايستادگي در راه هدف باعث شد كه ايران اسلامي در برهه هاي مختلف به عزت و آرمان هاي والا دست يابد.

به گزارش ايرنا حسين مظفر روز پنجشنبه در يادواره شهداي كوي شهيد حيدري شهرستان نهاوند افزود: ايستادگي راز و رمز سرافرازي هر ملت و رسيدن به قله هاي عزت و سعادت است و شهدا با نثار خون خود نشان دادند كه با ايستادگي مي توان به پيروزي رسيد.

وي با بيان اينكه هيچ ملتي بدون استقامت به قله هاي عزت نمي رسد گفت: ملت ما با جانفشاني ها و ايثارگري هاي خود در دوران انقلاب ثابت كرد كه اگر ملتي مي خواهد به توسعه و پيشرفت برسد بايد اراده آهنين داشته باشند.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي ايمان به خدا را بزرگترين پشتوانه انقلاب اسلامي ذكر كرد و افزود: اگر استقامت هاي يك ملت با ايمان و اعتقاد همراه باشد معجزه مي آفريند و حتي توپ و تانك نميتواند در برابر آنان قد علم كند.

مظفر به جايگاه والاي شهيدان در نزد خدا اشاره كرد و گفت: شهيدان ما در نزد خدا جايگاه والايي دارند ، آنان خون خودشان را به خون خدا متصل كردند و به درياي بيكران الهي متصل شدند و خود را جاودانه كردند .

وي بهشت و رضوان الهي را بهاي جان شهدا دانست و گفت: شهدا با خدا معامله كردند و در برابر اهداي جان خود بهشت و رضوان الهي را خريدند و بر خلاف برخي افراد كه براي رسيدن به پست و مقام شخصيت خود را ارزان مي فروشند جان خود را به بالاترين قيمت معامله كردند.

وي افزود: پدران و مادران شهدا نيز بايد به خود ببالند كه داراي ويژگي هاي خاصي بودند كه خدا توفيق شهيد پروري را به آنها عطا نموده است.

وي گسترش و انتقال فرهنگ شهادت در جامعه را امري لازم عنوان كرد و گفت:ما بايد آرمان هاي شهدا را مطالعه كنيم تا بتوانيم روحيه شهادت طلبي را در جامعه حفظ كنيم .

شهرستان نهاوند در دوران انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي 850 شهيد والا مقام را تقديم انقلاب اسلامي كرده است .

اين شهرستان در منطقه غرب كشور و از توابع استان همدان است كه با دارا بودن جمعيتي بالغ بر 190 هزار نفر در 105 كيلومتري جنوب همدان قرار دارد.

1181/7525 **1917
۰ نفر