۱ بهمن ۱۳۹۳، ۶:۵۴
کد خبر: 81472884
T T
۰ نفر
اهانت به پيامبر(ص) نشان دهنده اوج درماندگي دشمنان است

بندرعباس- ايرنا - فرماندار بستك با اشاره به اينكه اهانت به ساحت مقدس پيامبراسلام (ص) نشان دهنده اوج درماندگي دشمنان است ،گفت:حركت خصمانه نشريه صهيونيستي فرانسوي به پيامبر مهر و رحمت، قلب تمامي آزادي انديشان جهان را جريحه دار كرد.

به گزارش ايرنا، 'ميرمرسل ايزدي پورافزود: امروز مستكبران نسبت به فراگيري و گسترش اسلام درجهان هراس دارند و چون هيچ منطقي براي مقابله با اسلام ندارند به رفتارهاي غيرانساني و غيراخلاقي كه توهين به مقدسات ملل است، متوسل شده‌اند.

وي اين عمل ننگين را نشان‌دهنده اوج درماندگي استكبار و صهيونيست‌ها دانست و تصريح كرد: درحقيقت آنان دربرابر منطق و حقانيت اسلام كم آورده‌اند، از اين رو دست به چنين حركت‌هايي مي‌زنند.

ايزدي پور افزود: اين حركت نابخردانه از سوي كساني انجام شده كه خود را مدعي دمكراسي و حقوق بشر مي دانند، در صورتي كه اين گروه هاي متجاوز به حقوق مردم كه دست ساخته كشورهاي استعماري غرب هستند جان و ناموس انسانها هيچ ارزشي براي آنها ندارد.

وي در پايان سخنان خود حركت غيراخلاقي نشريه فرانسوي شارلي ابدو را محكوم و ضمن ابراز انزجار و تنفر از اين گونه رفتارهاي خصمانه٬ اتحاد هرچه بيشتر مسلمانان و هوشياري همه آزادانديشان جهان را از درگاه حضرت احديت مسالت نمود.

شهرستان بستك با 40 هزار نفر جمعيت در 220 كيلومتري غرب بندرعباس مركزاستان هرمزگان قرار دارد. ك/3

7195/668

سرخط اخبار استان‌ها