۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵
کد خبر: 81464109
T T
۰ نفر
اردوي آمادگي تيم ملي بدمينتون جوانان، اميد و بزرگسالان اول بهمن ماه آغاز مي شود

زنجان - ايرنا - مسوول كميته استعداديابي فدراسيون بدمينتون كشور از آغاز برپايي اردوي آمادگي تيم ملي بدمينتون رده ها سني جوانان، اميد و بزرگسال ايران از اول بهمن ماه سالجاري خبر داد.

سيد 'شهرام عربي'، روز چهارشنبه با اعلام اين خبر به خبرنگار ايرنا، گفت: اردوي آمادگي تيم ملي رده سني جوانان و اميد در 'سمنان' و رده بزرگسالان نيز در 'زنجان' برگزار خواهد شد.

وي افزود: اين اردو باهدف آماده سازي بهتر و بيشتر بدمينتون بازان منتخب و برتر جهت حضور توانمند و شايسته تر در رقابت هاي بين المللي بدمينتون 'گراميداشت دهه فجر' برپا مي شود.

عربي اظهار كرد: مسابقات بين المللي بدمينتون از 23 تا 26 بهمن ماه سالجاري در سه رده سني ياد شده به ميزباني 'تهران' برگزار خواهد شد و اميد مي رود ورزشكاران ايران بتوانند با ارايه بازي هاي خوب و تماشايي سطح ورزش بدمينتون ايران را به رخ حريفان بكشند.

وي با بيان اينكه اين ورزشكاران زير نظر 'صادق كرباسي و مرتضي ولي دروي' تمرين خواهند كرد، افزود: مربيگري رده هاي سني جوانان و اميد در سمنان را 'ولي دروي' و رده سني بزرگسالان در زنجان را نيز 'كرباسي' عهده دار خواهند بود.

عربي با بيان اينكه هر دو مربي از استان زنجان هستند به حضور چهار بدمينتون باز زنجان در تيم ملي اشاره و تصريح كرد: 'مهدي انصاري و عليرضا غفوري' به ترتيب در رده سني جوانان و اميد و 'سروش اسكندري و سالار بيات' نيز در رده بزرگسالان به عنوان ملي پوشان زنجاني حاضر در اين اردو خواهند بود.

597/1352/596
۰ نفر