۱۳ دی ۱۳۹۳، ۱۷:۴۴
کد خبر: 81449378
T T
۰ نفر
شروع ثبت نام اينترنتي هفتمين مرحله آزمون هاي متقاضيان صنعت ساختمان

تهران - ايرنا - معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي از شروع ثبت نام از متقاضيان آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان و صنايع دستي، فرش و نان و غله و... به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري از امروز تا ساعت 24:00 روز هجدهم دي ماه خبر داد.

به گزارش روز شنبه ايرنا از روابط عمومي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، كورش پرند بيان داشت: هفتمين آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها (صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) سال 1393 در تاريخ 9 بهمن ماه سال جاري برگزار مي شود.

وي درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...)، افزود: داوطلبان مي توانند از امروز تا هجدهم ديماه با مراجعه به سايت http://advari.irantvto.ir پس از خريد كارت اعتباري در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان،تفاهم نامه ها(صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) بايد پس از ثبت نام در آزمون از ششم تا هشتم بهمن ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و يا با درج مشخصات فردي، كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند.

وي افزود: داوطلبان پس از شركت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوي ادارات سنجش استان ها براي شركت در آزمون عملي بايد به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.

رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سراسري سنجش مهارت گفت: در صورتي كه متقاضيان با مشكلي مواجه شوند، مي توانند با شماره تلفن هاي 32519616-026 ،32519727-026 و 32522136- 026و يا با مراكز آموزش فني و حرفه اي شهرستان خود تماس بگيرند.

اقتصام(1)9123 **1558
۰ نفر