۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰:۴۵
کد خبر: 81031503
T T
۰ نفر
وزير كشور: ايران به كشورهاي غربي نشان داد اهل مذاكره است

قمـ ايرناـ وزير كشور گفت: ما به كشورهاي غربي نشان داديم كه اهل مذاكره و گفت وگو هستيم؛ اما آنان كه در موضع ضعف قرار گرفته اند هيچ حرفي در پشت ميز مذاكره نداشته و هدف آنها فقط كنترل اسلام و انقلاب است.

به گزارش ايرنا، 'عبدالرضا رحماني فضلي' شامگاه پنج شنبه در آيين گراميداشت ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي در مسجد زين العابدين(ع) قم افزود: مسؤولان كشورمان بخوبي مي دانند كه غربي ها تغيير نكرده اند؛ از اين رو هرجا كه لازم باشد، مقابله و مبارزه را نيز در دستور كار قرار خواهيم داد.

وي ادامه داد: جمهوري اسلامي ايران با حفظ عزت و استقلال براي دفع شر دشمنان از هر طريقي اقدام خواهد كرد.

وزير كشور با بيان اينكه امروز مستكبران غربي به قدرت و صلابت ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف علمي و سياسي پي برده اند، خاطرنشان كرد: تمامي اين پيشرفت ها در شرايط تحريم و تهديد دشمنان به وقوع پيوسته و بدخواهان نظام اسلامي را متعجب ساخته است.

وي بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام در داخل كشور و حفظ هوشياري در برابر دشمنان و تبعيت از رهبر معظم انقلاب اسلامي تأكيد كرد و گفت: انتقادات سازنده و نظرات كارشناسي در جامعه مبتني بر مردم‌سالاري ديني بسيار خوب است؛ زيرا عقل كل واقعي، خداوند است.

رحماني فضلي با بيان اينكه امام خميني(ره) نماد تقوا و شجاعت و محور اميد در ملت بزرگ ايران بود، تصريح كرد: مردم ايران معنا و مفهوم شجاعت را از حضرت امام(ره) آموختند و با تبعيت از ايشان، همه هستي خود را براي پيروزي و تداوم انقلاب اسلامي نثار كردند.

وي با اشاره به حوادث و فتنه هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي، ايثار و مجاهدت مردم مؤمن و انقلابي كشورمان را مورد توجه قرار داد و گفت: ملت غيور ايران پس از گذشت 35 سال از انقلاب اسلامي با ايستادگي و پايداري بي نظير خود به همه جهانيان ثابت كردند كه هيچ مانعي نمي تواند آنها را از مسير بالنده و عزتمندانه خود منحرف سازد.

وزير كشور در پايان دستيابي به اقتصاد مقاومتي را عامل توفيق و پيروزي كشورمان دانست و گفت: مردم بايد همواره علاوه بر حمايت از مسؤولان، نظارت دقيقي هم بر كار مديران كشور داشته باشند و مسؤولان نيز بايد از اينكه مردم به آنها تذكر بدهند كه در مسير انقلاب گام بردارند، خشنود باشند. ك/4

8146**550**1504

سرخط اخبار سیاست