۸ فروردین ۱۳۹۲، ۲۲:۱۷
کد خبر: 80596071
T T
۰ نفر
نماينده مجلس:حماسه سياسي و اقتصادي با مشاركت همه آحاد ملت ايران محقق مي شود

اصفهان- نماينده مردم لنجان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب گفت: حماسه سياسي و اقتصادي با مشاركت و حضور گسترده همه آحاد ملت ايران در تمام صحنه هاي كشور محقق مي شود.

'مجید منصوری' عصر پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: حضورگسترده و حماسی مردم ایران در انتخابات آتی ریاست جمهوری مایوس كننده نقشه شوم دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: حضور مردم در همه صحنه های اقتصادی و سیاسی به دشمنان نشان می دهد كه تحریم ها و فشارهای آنان به ایران بی اساس است.

وی نامگذاری سالجاری از سوی رهبر معظم انقلاب را تداوم نامگذاری سالهای گذشته با عناوین 'تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی'، 'جهاد اقتصادی'، 'همت و كارمضاعف' بیان كرد و گفت: نامگذاری سالهای گذشته و امسال نشان دهنده اهمیت مسائل اقتصادی كشور و معیشت مردم برای معظم له است.

منصوری با بیان اینكه مدیریت حل مشكلات اقتصادی با مشاركت حداكثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری بوقوع می پیوندد، اظهاركرد: ایران دارای منابع سرشار و غنی است كه می توان با استفاده از آنها، تحریم های دشمن را ناكام كرد.

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، توجه به موضوعات سیاسی و اقتصادی را از تاكیدات قرآن، پیامبراسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) بیان و تاكید كرد: با رهبری و هدایت داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در مدت 33 سال گذشته با وجود فشارها و تحریم های دشمنان توانستیم با برنامه و استراتژی مشخص بر مشكلات فائق آییم و در بسیاری از صنایع به خودكفایی برسیم.

وی ابراز امیدواری كرد كه در سال جاری با مشاركت حداكثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، زمینه سازی حماسه سیاسی و اقتصادی عظیم در كشور فراهم شود.

ت/8114/1011
۰ نفر