۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۲:۳۳
کد خبر: 80588592
T T
۰ نفر
فرماندار اهر: با آمادگي كافي به استقبال مسافران نوروزي مي رويم

اهر، تبريز- فرماندار اهر از آمادگي اين شهرستان و دستگاه هاي خدمات رسان براي استقبال از مسافران نوروزي خبر داد.

' رضا صدیقی ' روز دوشنبه در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان، میزان آمادگی شهرستان را نسبت به پارسال بیشتر دانست و گفت: هماهنگی های لازم برای پذیرایی مطلوب از میهمانان نوروزی صورت گرفته است.

وی افزود: كلیه نمازخانه های بین راهی و مساجد منتخب سطح شهر با امكانات بهداشتی، در مسیرهای ارتباطی و داخل شهر به صورت شبانه روزی دایر و آماده خدمت خواهند بود.

فرماندار شهرستان اهر گفت: ستاد تسهیلات نوروزی در اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان در ایام نوروز فعال بوده و علاوه بر آن ستادهای سیار با همكاری هلال احمر و شهرداری در كلیه مبادی شهرستان آماده راهنمایی و توزیع بسته های فرهنگی و راهنمای گردشگری هستند.

وی اظهار كرد: اقلام و لوازم مورد نیاز از قبیل گوشت و مرغ منجمد و میوه به مقدار كافی تأمین شده و در ایام تعطیل نیز به صورت وفور برای شهروندان و مسافران عزیز عرضه می شود.

صدیقی گفت: شهر با همكاری شهرداری پاكسازی شده و مبادی ورودی، خیابان ها و معابر عمومی آسفالت و لكه گیری شده و مكان های تاریخی و گردشگری شهر نیز با نشانگرهای مختلف مسافران را راهنمایی خواهند كرد.

وی افزود: در مسیرهای منتهی به اهر نیز گروه های سیار خدمات خودرویی، اورژانس، آتش نشانی و امداد و نجات هلال احمر مستقر خواهند شد.

فرماندار اهر گفت: 10 گروه امداد گاز شهری و روستایی، گروه های تصادفات آب و برق، تلفن، آتش نشانی، راهداری و پلیس در تعطیلات نوروز بدون وقفه ای در خدمت مسافران خواهند بود.

صدیقی افزود: نقاط دیدنی و آثار باستانی شهرستان، مجموعه فرهنگی تاریخی شیخ شهاب الدین و موزه ادب و عرفان این شهرستان در ایام نوروز از ساعت 9 صبح تا 21 در خدمت بازدید كنندگان خواهد بود.

7225/704/587

سرخط اخبار استان‌ها