۱۹ مهر ۱۳۹۱، ۲۲:۰۲
کد خبر: 80364982
T T
۰ نفر
دانشجويان آملي هتك حرمت به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) را محكوم كردند

ساري- دانشجويان دانشگاه ها وموسسات آموزش عالي شهرستان آمل در ادامه اعتراض هاي گسترده مسلمانان به هتك حرمت به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) در اين شهرستان راهپيمايي كردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این راهپیمایی كه روز چهارشنبه از میدان قائم(عج) تا میدان 17شهریور آمل برگزار شد، دانشجویان و شركت كنندگان با شعارهای ' لبیك یا محمد، لبیك یا رسول الله'، 'مرگ بر آمریكا' و 'مرگ بر اسرائیل 'خشم و انزجار خود را نسبت به نمایش فیلم توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام نشان دادند.

دانشجویان واستادان دانشگاه های آمل در مسیر راهپیمایی با پارچه نوشته ها وپلاكاردهایی كه مضامین آنها در محكومت پخش فیلم موهن در هتك حرمت به پیامبر اسلام بود ،خواستار مداخله مجامع بین المللی و برخورد با عوامل این اقدام شرم آور شدند.

رئیس دانشگاه شمال آمل درحاشیه این تجمع درمیدان 17شهریور آمل به خبرنگار ایرنا گفت: ساخت فیلم موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام محكوم است، و استكبار جهانی درصدد است تا با چنین اقداماتی اسلام زدایی كند و از ارزش والای مقدسات در جوامع اسلامی بكاهد كه بطور قطع این گونه تلاش ها بیهوده خواهد بود.

' عباسعلی رستمی'، با اشاره به این كه مسلمانان در برابر این اقدام ناشایست سكوت نخواهند كرد و پاسخ كوبنده ای را به مستكبران خواهند داد، گفت: سازندگان و حامیان این فیلم موهن باید مجازات شوند تا دیگر كسی اجازه چنین كاری را به خود ندهد.

وی با بیان این كه دانشجویان دانشگاه های آمل هم همچون دیگر آحاد مردم ایران اسلامی اعتراض خود را به این حرمت شكنی اعلام می كنند، تصریح كرد: آمریكایی ها و صهیونیست ها در نوك پیكان این حركت ننگین و نفرت انگیز قرار دارند.

رئیس دانشگاه شمال آمل اضافه كرد: دشمنان باید بدانند كه این گونه اقدامات ضد دینی سبب تقویت جایگاه امت اسلامی در عرصه جهانی خواهد شد و برنامه های ناشایست آنان راه به جایی نخواهد برد.ك/3

ك/7327/402

سرخط اخبار استان‌ها