۱۷ مهر ۱۳۹۱، ۹:۵۳
کد خبر: 80360058
T T
۰ نفر
مظفر:بدنسازي همچنان مهمترين اولويت تيم ملي است

تهران - سرمربي تيم ملي فوتسال زنان گفت:اگر چه تمرينات تاكتيكي وتكنيكي درتمام اردوها مورد توجه كادر فني قرار دارد، اما بدنسازي مهم ترين اولويت برنامه هاي تمريني تيم ملي فوتسال زنان است.

'شهرزاد مظهر' روز دوشنبه به ایرنا، افزود : رشد فنی و جسمی بازیكنان قابل توجه بوده است و با توجه به اینكه بازیكنان برای مسابقات جام جهانی كوچك در پرتغال آماده می شوند، بنابر این ممكن است بازیكنان در مسابقات تداركاتی با روسیه به لحاظ جسمانی سنگین تر عمل كرده و با آمادگی و چابكی نهایی فاصله داشته باشند.

وی ادامه داد: بازیكنان تیم ملی 20 مهرماه وارد اردو شده و 26 و 27 مهرماه دو بازی دوستانه مقابل تیم ملی روسیه خواهند داشت.

مظفر در مورد میزان هماهنگی بازیكنانش گفت: با توجه به اینكه تاكتیك های جدید تمرین شده است ، تلاش كرده ایم به آمادگی مطلوب نزدیك شویم ، اما هدف ما از برگزاری بازی دوستانه با روسیه رسیدن به هماهنگی نهایی است و قطعا در بازی با روسیه نقاط ضعف و قوت تاكتیك ها و تكنیك های بازیكنان شناسایی و برطرف خواهند شد.

وی همچنین از دعوت تیم ملی فوتسال زنان ازبكستان به ایران خبرداد و افزود : احتمال زیاد وجود دارد كه این دعوت پذیرفته شود و ما اواخر آبان و یا اوایل آذر میزبان این تیم درتهران باشیم. این مربی باتقدیر ازحمایت های مسوولان فدراسیون فوتبال از برنامه های تمرینی و آماده سازی تیم ملی فوتسال زنان،از عملكرد خوب بازیكنانش در اردو و اجرای مرتب برنامه تمرینی شان اظهار رضایت كرد.

ورزشی **1828**1590

سرخط اخبار ورزش