۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۵
کد خبر: 83320613
T T
۰ نفر

طعنه سناتور آمریكایی به توییت 'دبستانی' ترامپ

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۵
کد خبر: 83320613
طعنه سناتور آمریكایی به توییت 'دبستانی' ترامپ

تهران - ایرنا - یكی از سناتورهای آمریكایی، توییت تهدیدآمیز 'دونالد ترامپ' رییس جمهوری آمریكا علیه ایران را در حد كودكان دبستانی دانست.

'كریس مورفی' سناتور دمكرات ایالت كنتیكت با نقل توییت تهدید آمیز ترامپ در صفحه توییت خود نوشت: اگر فرزند كلاس چهارم من فرمانده كل قوا بود چنین چیزی می نوشت.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریكا بامداد امروز به وقت تهران و پس از حمله راكتی به نزدیكی سفارت آمریكا در منطقه سبز بغداد، در پیامی توئیتری تهدید كرد كه اگر ایران خواهان جنگ باشد، پایان رسمی این كشور خواهد بود.
ترامپ نوشت: اگر ایران می خواهد بجنگد، این پایان رسمی ایران خواهد بود. هرگز دوباره ایالات متحده را تهدید نكنید.
ساعاتی پیش از این توئیت ترامپ، اخباری مبنی بر انفجار یك راكت كاتیوشا در منطقه سبز بغداد كه محل استقرار سفارت كشورهای خارجی است، منتشر شد.
مركز رسانه ای ستاد مشترك عراق در اطلاعیه ای وقوع انفجار كاتیوشا در شب گذشته(یكشنبه) منطقه سبز را تایید اما خاطرنشان كرد كه این حادثه خسارتی در بر نداشته است.
در همین پیوند، 'وندی شرمن' مقام سابق وزارت امور خارجه و عضو تیم مذاكرات هسته ای آمریكا نیز در توئیتی به پیام تهدید آمیز ترامپ واكنش نشان داد و خطاب به رئیس جمهوری آمریكا تصریح كرد: «هرگز تهدید نكنید» سال قبل تكرار شد. شاید فكر می كنی كه «آتش و خشم» مربوط به رویكرد (آمریكا) در برابر كره شمالی اینجا و در مورد ایران نیز جواب می دهد تا با تو ملاقات كنند. چنین اتفاق نمی افتد و قمار كره شمالی هم چندان خوب از آب درنیامد، اینطور نیست؟
اروپام ** 3092 ** 1071

سرخط اخبار جهان