۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۳۵
کد خبر: 83319335
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: خريد تهاجمي كالا ناشي از فضاي رواني دشمن است

نوشهر – ايرنا – نماينده مردم شهرستان هاي تنكابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس شوراي اسلامي گفت : هجوم مردم به فروشگاهها و خريد تهاجمي كالا ناشي از فضاي رواني است كه دشمن ايجاد كرده است و مردم نبايد فريب توطئه ها و فضاي مسموم دشمن را بخورند.

شمس الله شريعت نژاد روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: دشمن تلاش مي كند تا به انحاي مختلف فضاي جامعه را ملتهب و نگران كننده نشان دهد ، در حالي كه چنين وضعيتي با همه تبليغاتي كه آنان مي كنند در كشور وجود ندارد.
وي گفت: مردم در اين برهه از زمان كه كشور در شرايط خاصي قرار دارد، هوشمندانه تر و با بصيرت تر از گذشته عمل نمايند تا توطئه هاي دشمنان يكي پس از ديگري خنثي شود.
نماينده مردم شهرستان هاي تنكابن ، رامسر و عباس آباد در مجلس افزود : روساي سه قوه براي سرعت بخشيدن به برخي اصلاحات مورد نياز در حوزه معيشت مردم تلاش مضاعفي داشته اند و نبايد نسبت به اين موضوع نگران بود.
شريعت نژاد، سياست فشار حداكثري بر ايران را از حماقت هاي ترامپ برشمرد و گفت كه اينگونه اقدامات نشانه عدم شناخت از ملت بزرگ و سرافراز ايران اسلامي است.
شريعت نژاد افزود : آمريكا تلاش دارد تا با تحريم ها و فشارهاي بيشتر، به استقلال ايران اسلامي كه از شعارهاي نخستين انقلاب بود خدشه وارد كند و مردم را نسبت به آينده نااميد سازد.
وي اظهار داشت : با وجود برخي ناكارآمدي ها در حوزه هاي مختلف ، ملت ايران نه تنها در مقابل فشارهاي بيگانه تسليم نخواهند شد بلكه بيش از پيش نسبت به هم متحدتر شده اند.
شريعت نژاد با بيان اينكه بايد درك درستي از مشكلات كشور داشت ، گفت : ميزان محصولاتي كه هم اكنون در كشور توليد مي شود اصلا قابل مقايسه با قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس نيست و مردم نبايد نسبت تامين نيازهاي اساسي خود نگران باشند.
شهرستان هاي تنكابن ، رامسر و عباس آباد در غرب مازندران واقع است.
/1602/7613/1654

سرخط اخبار استان‌ها