۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۳۸
کد خبر: 83315224
T T
۰ نفر

آغاز نمايش «مردي در آينه» همزمان با وفات حضرت خديجه (س)

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۳۸
کد خبر: 83315224
آغاز نمايش «مردي در آينه» همزمان با وفات حضرت خديجه (س)

تهران- ايرنا- نمايش «مردي در آينه» به كارگرداني علي سليماني و تهيه‌كنندگي علي رضواني از امروز چهارشنبه 25 ارديبهشت اجراي خود را در تالار وحدت آغاز مي كند.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومي نمايش «مردي در آينه»، در حالي كه اكثر قريب به اتفاق سالن‌هاي نمايشي پايتخت به جهت سوگواري سالروز وفات حضرت خديجه (س) امروز چهارشنبه 25 ارديبهشت اجراي نمايش نخواهند داشت، اما تالار وحدت از امشب ميزبان اجراي نمايش «مردي در آينه» به نويسندگي سيدجواد هاشمي و كارگرداني علي سليماني است.
اين نمايش كاري از گروه هنري «ايليا» به تهيه‌كنندگي علي رضواني است كه در آن بازيگراني همچون علي سليماني، علي يعقوب‌زاده، سيروس همتي، سبا سليماني و محسن سليماني فارساني به ايفاي نقش خواهند پرداخت.
نمايش «مردي در آينه» روايتگر مردي به نام حارث است كه سال‌ها با لجاجت، كينه امام‌علي (ع) را در دل دارد و در تمام جنگ‌ها عليه اميرالمؤمنين (ع) جنگيده و هيچگاه دوستدار او نيست. با اين وجود در مقابل همه كينه‌توزي‌ها و دشمني‌ها، در جواب، مهرباني و شفقت امام علي (ع) را مشاهده مي‌كند و در ادامه اتفاقاتي مي‌افتد كه منجر به آن شده تا حارث در مورد حضرت علي (ع) به معرفت حقيقي برسد.
اين نمايش تا هشتم خرداد هر روز ساعت 18:30 و به مدت 70 دقيقه بر روي صحنه تالار وحدت خواهد رفت.
فراهنگ ** 7561 **3009

سرخط اخبار فرهنگ