۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۷:۰۶
کد خبر: 83312149
T T
۰ نفر

كره شمالی: آمریكا به دنبال براندازی است

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۷:۰۶
کد خبر: 83312149
كره شمالی: آمریكا به دنبال براندازی است

پكن- ایرنا- كره شمالی می گوید انتشار گزارش انتقادی حقوق بشر آمریكا علیه این كشور نشان می دهد كه واشنگتن نه تنها به دنبال بهبود روابط طرفین نیست بلكه در اندیشه براندازی است.

به گزارش ایرنا خبرگزاری كره شمالی روز دوشنبه نوشت، بیانیه وزارت خارجه آمریكا درباره حقوق بشر كره شمالی مملو از دروغ و مسایل ساختگی است و اصلا قابل اعتماد و اطمینان نیست.
این خبرگزاری این گزارش حقوق بشر آمریكا را محكوم كرده و محتوای آن را تحریف شده و خرافی دانسته و آورده است كه هدف واشنگتن تخریب چهره كره شمالی در جهان است.
وزارت خارجه آمریكا در انتقاد از حقوق بشر كره شمالی آورده است كه این كشور مردم خود را مورد ستم قرار می دهد و به حقوق بشر پایبندی نشان نمی دهد.
خبرگزاری كره شمالی اضافه می كند كه انتشار چنین گزارشی نشان داد كه دولت فعلی آمریكا هم مانند دولت های پیشین این كشور راهبردهای قدیمی و سیاست خصمانه را علیه كره شمالی دنبال می كند.
گزارش تاكید می كند كه آمریكا اگرچه عاجزانه دست و پا می زند و می كوشد به هر بهانه ای از جمله حقوق بشر علیه كره شمالی گام بردارد اما هرگز آرزوهای واهی واشنگتن محقق نخواهد شد و این كشور به آنچه تصور می كند دست نخواهد یافت و كره شمالی با اقتدار راهش را ادامه خواهد داد.
آساق**231**1904**

سرخط اخبار جهان