۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۰۱
کد خبر: 83309966
T T
۰ نفر
جشن گلریزان زندانیان نیازمند در قشم برگزار می شود

قشم - ایرنا - رییس دادگستری شهرستان قشم گفت: همزمان با ماه مبارك رمضان، جشن گلریزان برای آزادی 6 زندانی جرایم غیرعمد و بدهكار،در این شهرستان برگزار می شود.

مسعود رحمانی چگنی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: جشن گلریزان ساعت 14 روز شنبه، 28 اردیبهشت ماه جاری، برابر با 12 ماه مبارك رمضان با حضور جمعی از خیران و مسوولان در مركز بین المللی رشد برگزار می شود.
وی بیان داشت: این زندانیان به علت محكومیت های مالی و حوادثی همچون تصادف و مهریه و مانند آن در زندان های هرمزگان به سر می برند كه به صورت غیر عمد رخ داده است.
رییس دادگستری قشم خاطرنشان كرد: سال گذشته برای خانواده چهار نفره یك زندانی با جرم غیر عمد، توسط انجمن حمایت از زندانیان یك منزل مسكونی احداث و در اختیار خانواده وی قرار گرفت و فرزندان وی نیز برای ادامه تحصیل تحت پوشش قرار گرفتند.
وی افزود: بیشتر زندانیان جرایم غیر عمد، جرمی به آن ها منسوب نیست و از این رو خانواده های این زندانیان باید مورد حمایت قرار بگیرند.
رحمانی چگنی ادامه داد: از مردم و به ویژه خیران و نیكوكاران دعوت می شود با شركت در این جلسه جهت این امر خیر حضوری موثر داشته باشند.
73 زندانی جرام غیرعمد و بدهكار با بدهی 188 میلیارد ریال در زندان های هرمزگان به سر می برند.
شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، هنگام و لارك با حدود 150 هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان واقع است.
7500

سرخط اخبار استان‌ها