۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۳۹
کد خبر: 83307827
T T
۰ نفر

74 خيّر به ضيافت افطار مددجويان ندامتگاه شهرري رفتند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۳۹
کد خبر: 83307827
74 خيّر به ضيافت افطار مددجويان ندامتگاه شهرري رفتند

تهران- ايرنا- در اولين افطار ماه ضيافت الهي امسال، 74 خيّر با حضور مدير كل زندان هاي استان تهران و ساير مسئولان مربوطه مهمان ضيافت افطار مددجويان ندامتگاه شدند.

به گزارش ايرنا از اعلام روز چهارشنبه اداره كل زندان هاي استان تهران، مصطفي محبي، مدير كل زندان هاي استان تهران در سخناني به نقش سازنده خيران در همه فعاليت هاي زندانباني اعم از آزاد سازي مددجويان، رسيدگي به وضعيت معيشت خانواده آنان و حمايت هاي عاطفي اشاره كرد و گفت: با دست هاي پر سخاوت اين خيران كه با تعاملات شوراي حل اختلاف استان و تلاش مددكاران صورت گرفت، در سال گذشته شاهد دو مرحله آزاد سازي مددجويان زن در اين ندامتگاه بوديم كه اقدامي به ياد ماندني بود.
همچنين عباسعلي درياني، رييس شوراي حل اختلاف استان تهران نيز با اين نكته كه پرچم آزاد سازي مددجويان در زندان ها را سخت در دستان خويش خواهيم فشرد، از حضور خيران و عملكرد آنان ابراز خرسندي كرد و افزود: اميدواريم با انگيزه جلب رضاي الهي و روحيه والاي خيران، شاهد رشد روز افزون شعار «بني آدم اعضاي يك پيكرند» باشيم .
در اين جلسه، بهرامن به نمايندگي از خيرين حاضر در ندامتگاه اظهار داشت: دستگيري از نيازمندان بنا به سفارش هاي سنت هاي الهي و آموزه هاي مذهبي از الطاف الهي است. آن چه كه با لطف و خواست درگاه احديت، مشمول دارايي و بركت در زندگي فرد فرد افراد جامعه مي شود، حق مستمندان و نيازمندان محفوظ است و با دستگيري از آنان تنها به وظيفه شرعي خويش عمل مي كنيم و هيچ منت و يا چشم داشتي در آن پذيرفتني نيست.
در اين ضيافت، همه مددجويان در كنار ميهمانان پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، بر سر سفره افطار نشستند و بعد از آن خيران از كارگاه هاي اشتغال و مهد كودك ندامتگاه بازديد كردند و پيشنهادهايي مبني بر افزايش توليد و تنوع بيشتر محصولات نيز از سوي ميهمانان مطرح شد.
اجتمام*3229*1193
۰ نفر