۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳
کد خبر: 83307199
T T
۰ نفر
افتخاری: اقدامات وزیر ورزش در شرایط سخت اقتصادی كم نظیر است

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون اسكی گفت: مسعود سلطانی فر مدیری از بدنه ورزش به شمار می رود كه در دوران كوتاه مسوولیت خود اقدامات موثری در توسعه رشته های مختلف در سطح استانی، منطقه ای و ملی انجام داده است.

«سید عبدی افتخاری» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سلطانی فر مدیری توانمند و آگاه به مشكلات ورزش است كه در كمتر از سه سال مسوولیت، توانسته اقداماتی را در ورزش انجام دهد كه بسیار چشمگیر است. بدون شك این اقدامات زمانی انجام می شود كه وزیر نسبت به حوزه خود علم كافی و دانش مدیریت داشته باشد.
او تصریح كرد: ارزش اقدامات وزیر ورزش دولت دوازدهم زمانی بیش از پیش خواهد بود كه این اقدامات در شرایط سخت اقتصادی در دستور كار قرار گرفته است؛ شرایطی كه در آن نوسانات بازار ارز مانعی در برابر به سرانجام رساندن چشم اندازه ای توسعه ورزش كشور به شمار می رود.
وی افزود: اینكه بخواهیم وزیر ورزش و جوانان را به خاطر مسابقات زیر مجموعه یك فدراسیون مورد بازخواست قرار دهیم انصاف نیست زیرا فدراسیون ها مدیر دارند و مدیر آن نیز با رای مجمع آن فدراسیون انتخاب می شود.
افتخاری با اشاره به اینكه رییس فدراسیون به عنوان ناظر برگزاری مسابقات، باید پاسخگوی تمام مشكلات آن رقابت ها باشد افزود: وزارت ورزش و جوانان در سطح كلان برنامه های فدراسیون ها را زیر نظر دارد و طرح های توسعه ورزش كشور را اجرایی خواهد كرد و سوال در مورد چرایی برگزاری یك دوره رقابت از وی، تنزیل جایگاه است.
ورزشی**2052**91118**
۰ نفر