۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲
کد خبر: 83304553
T T
۰ نفر

ماجراي قتل در عنبرآباد تكذيب شد

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۲
کد خبر: 83304553
ماجراي قتل در عنبرآباد تكذيب شد

كرمان - ايرنا - دادستان عمومي و انقلاب عنبر آباد ضمن تكذيب شايعه كشتن و قطعه كردن اعضاي بدن مردي در يكي از جاده هاي اين شهرستان گفت: تحقيقات اوليه نشان مي دهد اين قتل غيرعمد اتفاق افتاده و آثار ضربه وارد شده به بدن وي مربوط به شدت برخورد خودرو با مقتول است.

به گزارش ايرنا از پايگاه خبري اداره كل دادگستري استان كرمان، يوسف سبحاني روز دوشنبه در تشريح جزييات اين خبر افزود: حوالي ساعت 23 شنبه 14 ارديبهشت گزارشي مبني بر كشف جسدي در يكي از جاده هاي منتهي به روستاي هاي اين شهرستان دريافت شد.
وي ادامه داد: بلافاصله مدعي العموم به همراه بازپرس ويژه قتل، رئيس پليس آگاهي، رئيس پزشكي قانوني و فرمانده قرارگاه پليس راه جنوب در محل حادثه حاضر و تحقيقات ميداني اوليه آغاز شد.
اين مقام قضايي عنوان كرد: پس از تشريح جسد از سوي پزشكي قانوني و كشف آثار و بقاياي خودروي ضارب، مشخص شد قتل به دليل حادثه تصادف با يك دستگاه خودروي پژو 405 اتفاق افتاده و راننده آن فوري از محل متواري شده است.
وي با تاكيد بر اينكه مردم به شايعه ها توجه نكنند و اخبار را از مراجع رسمي دنبال كنند، عنوان كرد: دستورهاي قضايي لازم به منظور دستگيري راننده و توقيف خودرو صادر شده و پرونده در شعبه بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب عنبرآباد در حال رسيدگي است.
اين مقام قضايي افزود: مقتول سابقه مصرف مواد مخدر صنعتي از نوع شيشه داشته و در شب حادثه نيز در اثر مصرف مواد مخدر تعادل رواني مناسبي نداشته و با حالتي غير طبيعي قصد عبور از جاده داشته است.
در چند روز گذشته شايعه اي در فضاي مجازي منتشر شده بود كه گروهي فردي را در عنبرآباد به قتل رسانده و اعضاي بدن وي را قطعه قطعه كرده اند.
3029/6033