۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۱۳
کد خبر: 83302745
T T
۰ نفر

دستگاه قضايي مانع تعطيلي كارخانه ها مي شود

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۱۳
کد خبر: 83302745
دستگاه قضايي مانع تعطيلي كارخانه ها مي شود

زنجان – ايرنا - رئيس كل دادگستري استان زنجان گفت: دستگاه قضايي استان در اجراي احكام با موضوع مسائل اقتصادي و كارخانه ها ضمن توجه به حقوق محكوم له مانع تعطيلي كارخانجات خواهد شد، چرا كه عده زيادي از فعاليت واحد هاي توليدي ارتزاق مي كنند.

به گزارش روابط عمومي دادگستري استان زنجان كه روز شنبه در اختيار ايرنا قرار گرفته، حجت الاسلام اسماعيل صادقي نياركي در كارگاه آموزشي محاسن و معايب قانون جديد و نحوه اجراي محكوميت هاي مالي ويژه قضات افزود: خوشبختانه عملكرد دستگاه قضايي استان در بخش هاي مختلف مطلوب و از از قضات پاكدست و توانمند برخوردار است.
وي ضمن اشاره به نامگذاري سال و رونق توليد تاكيد كرد: همه بايد در تحقق شعار سال همت مضاعف كنيم، مبادا زمينه تعطيلي واحدهاي توليدي فراهم شود، لذا دستگاه قضايي استان زنجان در اجراي احكام با موضوع مسائل اقتصادي و كارخانجات ضمن توجه به حقوق محكوم له مانع تعطيلي كارخانجات خواهد شد، چرا كه عده زيادي از فعاليت واحد هاي توليدي ارتزاق مي كنند .
رئيس كل دادگستري استان زنجان بر توجه و اهتمام همه قضات و كاركنان بر نوع برخورد با ارباب رجوع تاكيد كرد و گفت: يكي از تاكيدات مقام معظم رهبري و رييس قوه قضائيه برخورد خوب و مناسب با ارباب رجوع است نبايد با عمل و رفتار خود موجب تكدر خاطر مراجعان شويم شايد بدلايل قانوني نتوانيم خواسته آنها را برآورده كنيم اما بايد رفتاري در خور و شان آنها باشد.
حجت الاسلام صادقي نياركي، يكي ديگر از تاكيدات مقام معظم رهبري توصيه به دستگاه قضايي بر مردمي بودن اين دستگاه اشاره كرد و افزود: اين دستگاه در اين باره با حضور در جمع مردم در مساجد و مصلي ها ضمن استماع مسائل و مشكلات به سوال هاي حقوقي آنها نيز پاسخ دهند.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان ضمن تشكر از خدمات ارزشمند دستگاه قضايي استان گفت: خوشبختانه عملكرد مجموعه كاركنان دستگاه قضايي استان نسبت به ساير استان ها در وضعيت بسيار خوبي قرار دارد كه از اين حيث جاي تقدير دارد
حجت الاسلام علي خاتمي افزود: كار قضاوت، بسيار دشوار و سنگين است چرا كه با حقوق مردم سروكار دارد، جايي كه حقوق مردم مطرح است نبايد كوتاهي كنيم و جايگاه قضات جايگاه ارزشمند و بهترين پاداش براي قاضي بوده چون كار قاضي اجراي عدالت است.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه زنجان اظهار داشت: در ارتباط با گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب نقشه راه را تدوين كردند و ما بايد بر اساس اين نقشه آن را بطور صحيح ريل گذاري كنيم و در مسير آن قرار بگيريم و هر كس در هر مقام و مسوليتي وظيفه انجام آن را برعهده دارد.
9505/8068

سرخط اخبار استان‌ها