۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۶:۵۸
کد خبر: 83301302
T T
۰ نفر
تاكيد امام جمعه گرگان بر ضرورت رواج كار جهادي بين مديران

گرگان - ايرنا - نماينده ولي فقيه در گلستان و امام جمعه گرگان بر ضرورت رواج كار جهادي و روحيه انقلابي گري در بين مديران تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله سيدكاظم نورمفيدي در خطبه هاي نمازجمعه امروز گرگان اظهار داشت: مديران بايد با تكيه بر داده هاي علمي و دانش و اصول، دغدغه هاي كشور را شناسايي و با كار و عمل جهادي براي آن چاره جويي كنند.
نماينده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبري افزود: تنها راه حل برون رفت كشور از مشكلات فعلي تكيه بر روحيه انقلابي گري است كه بايد سرلوجه كار همه مسوولان قرار بگيرد.
امام جمعه گرگان در ادامه ا سكوت كشور هاي اروپايي در خصوص كشتار زنان كوذكان و مردم بي دفاع يمن انتقاد كرد و گفت: اين كشور ها در مورد كوچكترين اتفاقات در كشور هاي غير مسلمان موضع گيري هاي سخت گيرانه مي كنند اما در قبال كشتار مسلمانان يمن ساكت هستند.
آيت الله نورمفيدي به گوشه اي از بيانات رهبر انقلاب در ديدار با معلمان كشور اشاره كرد و گفت معظم له در اين ديدار به پاره‌اي از مسائل مندرج در سند 2030 اشاره كرده و گفته اند بر اساس رويكرد حاكم در اين سند آنان مي‌خواهند فرهنگ و زندگي غربي مبتني بر فرهنگ و زندگي غربي برگرفته از ليبراليسم را در ايران رواج دهند حال آنكه ما سند جامع و سبك متناسب اسلامي و ايراني داريم.
7333/3091

سرخط اخبار استان‌ها