۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶
کد خبر: 83298916
T T
۰ نفر

سردار رحیمی: قاتل وكیل دادگستری هنوز دستگیر نشده است

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶
کد خبر: 83298916
سردار رحیمی: قاتل وكیل دادگستری هنوز دستگیر نشده است

تهران- ایرنا- رییس پلیس پایتخت گفت: در اجرای نخستین مرحله از طرح كاشف (دستگیری سارقان شهر تهران) پنج قاتل دستگیر شده اند و غیر از آخرین پرونده (قتل یك وكیل دادگستری) قاتلان تمامی قتل‌هایی كه در تهران رخ داده است را شناسایی و دستگیر كرده‌ایم.

به گزارش ایرنا یكی از وكلای دادگستری كه «حمید حاجیان» معرفی شده است، هفته گذشته بر اثر تیراندازی در كامرانیه تهران به قتل رسید.
سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در مقر پلیس آگاهی پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای طرح كاشف 165 سارق دستگیر و 39 باند سرقت منهدم شد.
وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده به بیش از ٢ هزار و 230 فقره سرقت اعتراف كردند.
رییس پلیس تهران بزرگ افزود: در این طرح مذكور 71 نفر در رابطه با سرقت به عنف، زورگیری و كیف‌قاپی دستگیر و 26 باند نیز متلاشی شد.
رحیمی خاطرنشان كرد: همچنین 11 باند سرقت از منازل منهدم و 24 نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند.
وی تصریح كرد: هفت نفر نیز در رابطه با جعل اسناد و كلاهبرداری دستگیر شده‌اند و سه باند كه در این زمینه فعال بودند، منهدم شد.

* تهران رتبه آخر وقوع جرم در كشور
وی با بیان اینكه كشفیات پلیس پایتخت در حوزه سرقت طی یك ماه گذشته 13 درصد افزایش داشت، تصریح كرد: با اقدامات انجام شده وقوع انواع جرم در سطح شهر نیز در این مدت سه درصد كاهش داشت.
این مقام انتظامی تاكید كرد كه تهران در بخش وقوع جرم در بین تمامی استان‌ها رتبه آخر را دارد و در مورد كشف سرقت رتبه برتر كشوری دارد.
رحیمی همچنین به متهمانی كه از زندان مرخصی گرفته‌ اما پس از اتمام زمان مرخصی به زندان برنگشته اند، هشدار داد: از امروز عملیات ویژه ای برای این امر آغاز شده و با اضافه شدن 30 دستگاه خودرو به تجهیزات پلیس آگاهی به هیچ یك از متهمان و مجرمین امان نمی‌دهیم.
تهرام/٣٢٢5/١١٠٩/1348
۰ نفر