۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۷:۴۱
کد خبر: 83298110
T T
۰ نفر
مشاور فرمانده كل ارتش: ملت ایران سازش با آمریكا را نمی پذیرد

اراك - ایرنا - مشاور و دستیار فرمانده كل ارتش گفت: آمریكای ظالم همواره از هر ابزاری برای ضربه زدن به نظام اسلامی و تضعیف حقوق ملت استفاده كرده و به همین دلیل مردم ایران زیر بار سازش با آمریكا نخواهند رفت.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ « فرزاد اسماعیلی » عصر سه شنبه در یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه ازاد اسلامی واحد امیركبیر اراك، افزود: ترور 17 هزار نفر از شخصیت های انقلاب اسلامی، ایجاد ناامنی در نقاط مختلف ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب، حمایت از صدام در جنگ تحمیلی، تهدید ها و تحریم های اقتصادی از مهمترین جنایت های آمریكا بر علیه انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: «حسنی مبارك»، «معمر قزافی» و «صدام» از افرادی بودند كه با دخالت های آمریكایی ها زمام امور كشورهای خود را در دست گرفتند اما پس از مدتی به دست همان آمریكایی ها نابود شدند و سازش در برابر چنین شیطانی جایز نیست.
مشاور و دستیار فرمانده كل ارتش اظهار داشت: آمریكایی ها با ابزار زور و خشونت بر بومی ها و سرخپوست های این خطه مسلط شدند و اكنون هیچ اثری از بومیان این منطقه وجود ندارد، بنابراین آمریكا میهمانی است كه بعد از مدتی ادعای میزبانی می كند و نمی توان به آنها اعتماد كرد.
امیر اسماعیلی بیان كرد: آمریكای جنایتكار در 100 كشور جهان كه برخی از آنها در اطراف جمهوری اسلامی ایران هستند، پایگاه های نظامی ایجاد كرده اما ملت ایران با وجود این كه جنگ طلب نیست، اما در مقابل زیاده خواهی های شیطان بزرگ كوتاه نمی آید.
وی ادامه داد: جهاد در راه خدا، زنده بودن شهدا و روزی خوردن در پیشگاه خداوند متعال از مهمترین مصادیق مقام والای شهدا در قرآن كریم است.
مشاور و دستیار فرمانده كل ارتش اضافه كرد: شهدا با تقدیم جان عزیز خود ثابت كردند كه به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی وفادارند و سیره این عزیزان باید در جامعه جاری و ساری باشد.
امیر اسماعیلی گفت: ملت ایران 240 هزار شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی كرد كه بر اساس محاسبات ریاضی و با در نظر گرفتن جمعیت 80 میلیون نفری به ازای هر 333 نفر یك شهید تقدیم انقلاب شده، بنابراین شهدا بر عملكرد ما نظارت دارند و باید با تلاش برای آبادانی ایران اسلامی در امتداد مسیر آنها حركت كنیم.
وی ادامه داد: حدود سه هزار پست مدیریتی میانی و كلان در رده های مختلف كشوری و لشگری وجود دارد و به ازای هر یك پست 80 شهید تقدیم شده است بنابراین مدیران و مسئولان كشور باید بدانند كه به شهدا بدهكارند و باید برای رسیدن به اهداف آنها تلاش كنند.
مشاور و دستیار فرمانده كل ارتش اضافه كرد: اكنون جوانان برومند ایران اسلامی با ابداع رادارهای پیشرفته می توانند هواپیماهای بالای سر تل آویو و حیفا را به خوبی ببینند، كه این موفقیت چشمگیر نشان می دهد جوانان امروز هم كه انقلاب و جنگ تحمیلی را درك نكرده اند، نسبت به آرمان های انقلاب، خود را مسئول می بینند و این روحیه باید در كشور تقویت شود.
استان مركزی 6 هزار و 200 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی كرده است.
3017/3075
۰ نفر