۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۴۷
کد خبر: 83297298
T T
۰ نفر
بازارهای منطقه، اروپا و جنوب شرق آسیا سه حوزه مهم برای صادرات فولاد

تهران- ایرنا- رئیس انجمن تولیدكنندگان فولاد ایران از بازارهای منطقه، اروپا و جنوب شرق آسیا به عنوان سه حوزه مهم برای صادرات فولاد ایران یاد كرد كه باید در این راستا به تسهیل صادرات پرداخت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «بهرام سبحانی» امروز (سه‌شنبه) در پنجمین همایش بین‌المللی استیل پرایس در محل هتل پارسیان استقلال تهران افزود: در نخستین اطلس ملی فولاد كه چهار سال پیش تهیه شد، پراكندگی های زنجیره فولاد نمایان شد.
وی بیان داشت: همان زمان توصیه كردیم كه واحدهای كوچك مقیاس فولادی در قالب كنسرسیوم تبدیل شوند، زیرا در برهه ای با حجم بالای مجوزهای با ظرفیت های كم مواجه شدیم.
سبحانی تاكید كرد: در وهله نخست باید بازارهای هدف و نیاز بازارها را شناخته و سپس نوع تولیدات را تعیین كنیم.
وی از محصولات ساختمانی، صنعتی و شمش و اسلب به عنوان محصولاتی كه می تواند صادر شود یاد كرد كه محصولات ساختمانی به كشورهای منطقه و محصولات صنعتی می تواند به اروپا صادر شود.
رئیس انجمن تولیدكنندگان فولاد ایران تاكید كرد: در این شرایط باید صادركننده را تشویق كرد.
وی خواستار بازنگری در قوانین ارزی و صادراتی و تسهیل در امور گمركی، ایجاد دفاتر نمایندگی در بازارهای هدف و سرمایه گذاری و شركت در بازارهای هدف برای توسعه صادرات شد.
اقتصام **3065**4037**9189
۰ نفر