۸ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۴:۴۱
کد خبر: 83294993
T T
۰ نفر
هيچ واحد توليدي امسال در قزوين تعطيل نخواهد شد

قزوين – ايرنا – رييس كل دادگستري قزوين گفت:هيچ واحد توليدي در سال جاري در استان تعطيل نخواهد شد و انتظار مي رود مشكلات پيش روي واحد ها نيز حل شود.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام و المسلمين نورالله قدرتي روز يكشنبه در نشست مشترك ستاد اقتصاد مقاومتي با دادگستري كل استان و كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد افزود: دستگاه قضايي در سال رونق توليد تمام قد در كنار دستگاههاي اجرايي استان، سعي خود خواهد كرد كه واحد هاي نيمه فعال بتوانند به حداكثر توليد و فعاليت بازگشته و موجب جلوگيري از كاهش توليد شود.
وي اظهار داشت: ستاد اقتصاد مقاومتي براي حمايت از توليد كنندگان است ولي متاسفانه يكسو نگري برخي مديران استاني و محدوديت قوانين، آفتي بزرگ است كه به ايجاد مشكل در صنايع استان منجر شده است و در اين شرايط حساس بايد با توجه به نياز مجموعه تصميم گيري شود و نبايد رونق توليد را در استان با ديوار بن بستي مواجهه كنيم.
حجت الاسلام و المسلمين قدرتي گفت: ضرر برخي از مديران داخلي به علت عدم انعطاف در شرايط خاص كشور بيش از دشمنان خارجي بوده و بايد در اسرع وقت به اصلاح قوانين در حوزه هاي مختلف پرداخت.
رييس كل دادگستري قزوين اظهار داشت: با توجه به مشكلات امروزه واحدهاي توليدي و قوانين ادارات خدماتي ، بايد تمام قوانين اين دسته از دستگاه ها باز نگري گردد تا بتوان قوانين را در شرايط سخت و عادي از هم متمايز كرد تا از مشكلات بيشتر و سنگ اندازي در راه توليد جلوگيري شود.
وي خاطر نشان كرد:اميدواري سرمايه گذار از الويت هاي ستاد اقتصاد مقاومتي و ستاد تسهيل و رفع موانع توليد مي باشد تا بتوانميزان توليد را در سطح مطلوب نگه داشته و از اخراج كارگران جلوگيري به عمل آيد.
6104/6012

سرخط اخبار استان‌ها