۷ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۱۹
کد خبر: 83293875
T T
۰ نفر
مجامع خيرين ازدواج در كشور تقويت مي‌شوند

يزد - ايرنا- مديركل برنامه ريزي و توسعه اجتماعي جوانان وزارت ورزش و جوانان در نشست با اعضاي مجمع خيرين ازدواج يزد از تقويت اين مجامع در سراسر كشور خبر داد.

به گزارش عصر شنبه روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان، اعظم كريمي افزود: در وزارت ورزش و جوانان با توجه به عنايت ويژه وزير نسبت به موضوعات جوانان به ويژه مسئله ازدواج و بهره گيري از ظرفيت بالاي خيرين در تلاش براي راه اندازي مجمع استاني و تقويت آنها هستيم.
وي ادامه داد: ظرفيت ارتباطي بالاي اعضا در سطح شهرستان ها سبب سرعت گرفتن فعاليت خيرين شده و به دليل ارتباط خوبي كه با اصناف و ساير بخش ها برقرار مي‌ شود شاهد مشاركت جدي و اثرگذار خيران در برگزاري مراسم ازدواج و تامين جهيزيه، مسكن و اشتغال زوجين هستيم.
اين مسئول، بهره گيري از ظرفيت حداكثري خيرين در استان‌ها در امر ازدواج جوانان را رسالت اصلي مجمع خيرين برشمرد و خواهان تعامل جدي و دوسويه موسسات خيريه ازدواج با مجامع خيرين ازدواج شد.
كريمي ادامه داد: با تعامل مناسب و نظام مند موسسات خيريه ازدواج با مجمع خيرين، شناسايي زوجين نيازمند و توزيع هدفمند و واحد كمك‌ها تسهيل شده و از موازي كاري و يا خداي نكرده سودجويي ها در دريافت كمك جلوگيري مي‌شود.
در اين نشست از نسخه اوليه نرم افزار يزدان (طرح ابتكاري مجمع خيرين ازدواج يزد) با هدف ساماندهي كمك‌ به زوجين رونمايي شد.
استان يزد 47 سمن دارد و 25 درصد جمعيت اين استان را جوانان تشكيل مي دهد.
7536/ 6197

سرخط اخبار استان‌ها