۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۵۱
کد خبر: 83292657
T T
۰ نفر
فرمانده انتظامي شاهرود: جوان نشردهنده فيلم تولد دختران دستگير شد

سمنان- ايرنا- فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود گفت: جواني كه عامل پخش فيلم چند دختر دانشجو در يك جشن تولد بود دستگير شد.

به گزارش ايرنا، سرهنگ علي كريمي عصر جمعه به خبرنگاران اظهار داشت: دختران دانشجو در خوابگاه جشن تولد گرفته بودند، يكي از آن ها به خيال اينكه همه مخاطبان صفحه شخصي وي را دختران تشكيل مي دهند، اقدام به پخش ويدئوي زنده از مهماني خصوصي كرد.
وي با اشاره به حضور پسري جوان با هويت جعلي در صفحه دختر پخش كننده فيلم، تصريح كرد: اين فرد با استفاده از يك نرم افزار تصاوير زنده دختران جوان را در گوشي تلفن همراه خود ذخيره كرد.
كريمي ادامه داد: پس از ضبط اين فيلم خصوصي، فرد سودجو با ساختن يك حساب كاربري جعلي با نام دختر تصويربردار مهماني، به ارسال فيلم در فضاي مجازي، ايجاد مزاحمت و درخواست هاي نامتعارف براي ساير مخاطبان اين دختر جوان و دوستانش اقدام كرد.
فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود با اشاره به طرح شكايت از سوي دختراني كه فيلم آن ها پخش شده بود، بيان كرد: با بررسي‌ هاي انجام شده و اقدامات تخصصي كارشناسان پليس فتا اين شهرستان، اين جوان شناسايي و به پليس فتا شاهرود منتقل شد و با اعتراف به اين بزه و تشكيل پرونده نامبرده به مراجع قضايي معرفي شد.
فرمانده انتظامي شهرستان شاهرود يادآور شد: در فضاي مجازي هويت افراد مشخص نيست و استفاده كنندگان آن ناخواسته با حس امنيت و اعتماد به ساير كاربران و هويت هاي اعلامي از طرف آنان، اقداماتي را انجام مي دهند كه ممكن است پيامدهاي ناگوار و گاهي غيرقابل جبران براي آنان به همراه داشته باشد.
9891/6103
۰ نفر