۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۳۸
کد خبر: 83290836
T T
۰ نفر
هفتم اردیبهشت بعنوان روز استان اردبیل در نمایشگاه كتاب تهران انتخاب شد

اردبیل - ایرنا - مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل از انتخاب هفتم اردیبهشت بعنوان روز استان اردبیل در سی و دومین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران خبر داده و گفت: در این روز برنامه های متنوعی برگزار می شود.

سید ناصر اسحاقی روز چهارشنبه به ایرنا افزود: اصحاب فرهنگ و هنر، فرهیختگان و نمایندگان جامعه فرهنگی هنری استان در این روز در نمایشگاه كتاب تهران به معرفی ظرفیت های موجود فرهنگی و هنری می پردازند.
وی اضافه كرد: سخنرانی شخصیت های فرهنگی، اجرای موسیقی عاشیقلار، ارائه قطعه شعر توسط شاعر اردبیلی، معرفی نام آوران اردبیل و رونمایی از تازه های نشر استان از جمله برنامه های استان اردبیل در این روز است.
مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تاكید بر این كه نمایشگاه كتاب تاثیر بسزایی در ارتقای سطح فرهنگ مردم دارد و بزرگترین رویداد فرهنگی كشور محسوب می شود، اظهار داشت: برگزاری برنامه ‌های استان شناسی در نمایشگاه بین ‌المللی كتاب فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری استان است.
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی كتاب تهران با شعار 'خواندن توانستن است' از ٤ تا ١٤ اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می شود.
6016

سرخط اخبار استان‌ها