۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۲۱
کد خبر: 83288440
T T
۰ نفر
سرمربی تیم فوتسال دانشجویان دختر: شناختی كافی از حریفان نداریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال دانشجویان دختر با اشاره به اینكه شناختی از حریفان در مسابقات بین دانشگاهی دانشجویان جهان ندارد، گفت: دانشجویان دعوت شده، اغلب عضو تیم ملی فوتسال زنان هستند و برگزاری اردو فقط جهت هماهنگی، پیش از اعزام به بلژیك بود.

بیستمین دوره ورزش های بین دانشگاهی دانشجویان جهان (PCU) از پنجم تا نهم اردیبهشت ماه جاری در شهر آنتورپ بلژیك برگزار می شود و ورزشكاران 85 دانشگاه معتبر از 25 كشور جهان همچون آلمان، انگلستان، بلژیك، فرانسه، روسیه، اسپانیا، سوئیس، ایتالیا و فنلاند در سه رشته فوتسال، والیبال و فوتبال در دو بخش زنان و مردان با یكدیگر رقابت خواهند كرد.
«شهناز یاری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای نخستین بار است كه تیم فوتسال دختران در مسابقات بین دانشگاهی اعزامی می شود و امیدوارم از این پس همه ساله به این رقابت ها اعزام شوند.
وی با بیان اینكه این رقابت ها از روز پنجشنبه (5 اردیبهشت) آغاز خواهد شد، یادآور شد: مسابقات فوتسال دختران با حضور 6 تیم اسپانیا، فرانسه، اسكاتلند، آلمان، بلژیك و ایران به صورت بسیار فشرده طی سه روز انجام می شود و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی كسب كنیم.
یاری خاطر نشان كرد: متاسفانه در خصوص نحوه برگزاری رقابت ها، نتوانستم اطلاعاتی از سایت مسابقات بین دانشگاهی پیدا كنم. فقط بخشی از بازی های تیم فوتسال زنان دانشگاه بارسلونا، بلژیك و اسكاتلند را پیدا كردم اما نتوانستم فیلمی از مسابقات تیم های دانشگاهی آلمان و فرانسه پیدا كنم.
وی همچنین گفت: با توجه به اینكه نفرات دعوت شده، ملی پوش هستند و نمی خواستم به حواشی های فراوان تیم ملی بیافزایم، تمرینات تیم فوتسال دانشجویان با پایان اردوی تیم ملی آغاز شد و فردا (چهارشنبه) تمرینات این تیم پس از سه روز پایان می یابد.
یاری اضافه كرد: متاسفانه برخی از بازیكنانی كه نامشان را برای اعزام اعلام كرده بودیم، روادیدشان آماده نشد و فاطمه رحمتی و نسترن مقیمی نیز نمی توانند تیم را همراهی كنند.
وی با بیان اینكه چنین مسابقاتی حكم دیدارهای تداركاتی برای تیم ملی فوتسال زنان دارد، گفت: در حال حاضر نام 9 بازیكن در لیست اعزام است اما به نظر می رسد با هشت بازیكن راهی بلژِیك شویم.
فرزانه توسلی، سارا شیربیگی، آرزو صدقیانی زاده، مهسا كمالی، مهسا علمداری، فاطمه اعتدای، نسیمه غلامی، فرشته خسروی و مهتاب بنایی نفرات اعزامی به این رقابت ها هستند. شهناز یاری (سرمربی) و فاطمه غلامپور (مربی) هدایت تیم فوتسال دانشجویان دختر ایران را برعهده دارند.
تیم فوتسال پسران دانشجو تا كنون سه مرحله در این رقابت ها شركت كرده است و یك عنوان سومی، یك نایب قهرمانی و یك قهرمانی در كارنامه خود دارد.
ورزشی**1828**1067**

سرخط اخبار ورزش