۳۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۱۳
کد خبر: 83285263
T T
۰ نفر
مديركل ارشاد :كرمان برنامه هاي فرهنگي و هنري در حميديه اجرا مي كند

كرمان - ايرنا - مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمان با اشاره به لزوم كاهش آلام سيل زدگان خوزستان گفت: با همكاري دستگاه هاي هم خانواده فرهنگي برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري مختلفي در شهر حميديه اجرا مي شود.

به گزارش روز شنبه روابط عمومي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمان محمد رضا عليزاده در نشست شوراي هماهنگي ادارات هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي اين استان افزود: بايد پس از نيازهاي اوليه در مناطق سيل زده، نيازهاي فرهنگي، هنري، مذهبي و غيره توسط دستگاه هاي مختلف تامين و برنامه ريزي شود.
وي تصريح كرد: با پيگيري هاي انجام شده توسط استانداري كرمان و خوزستان نياز بسته هاي فرهنگي بويژه براي كودكان و نوجوانان، غني سازي اوقات فراغت و اعزام گروه هاي فرهنگي و هنري مورد تاكيد است.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمان بيان كرد: ايجاد هم افزايي و همفكري بين دستگاه هاي فرهنگي نتايج بهتري در پي دارد كارها به صورت هدفمندتر پيش خواهد رفت.
وي گفت: بخشي از كمك هايي كه به سيل زدگان اختصاص داده مي شود به كارهاي فرهنگي در مناطق سيل زده اختصاص پيدا كند.
در اين نشست مديران ادارات هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به بيان نظرات و پيشنهادهاي خود در رابطه با كمك رساني و اجراي برنامه هاي فرهنگي و هنري در مناطق سيل زده پرداختند.
در پي بارش هاي بهاري سال 98 بخش هاي بزرگي از استان خوزستان دچار سيلاب و آبگرفتگي شد كه خسارات مالي و جاني برجاي گذاشت.
كرمان به عنوان ستاد معين شهرستان حميديه در استان خوزستان از طرف وزارت كشور معرفي و بيش از 10 روز است كه در زمينه هاي مختلف به مردم شهري و روستايي منطقه مشغول خدمت رساني است.
7437/ 5054