۳۰ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۲۲
کد خبر: 83284578
T T
۰ نفر
گشت هاي آبي پليس در دشت آزادگان ضريب امنيت را بالا برده است

اهواز - ايرنا - فرمانده انتظامي دشت آزادگان گفت: گشت هاي انتظامي و اطلاعاتي پليس از طريق مسيرهاي آبي و با استفاده از قايق به صورت شبانه روزي منطقه را رصد كرده و ضريب امنيت را افزايش داده است.

به گزارش روز جمعه ايرنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ روح اله گراوندي بيان كرد:باتوجه به طغيان رودخانه كرخه و زير آب رفتن برخي از مناطق روستايي و حاشيه رودخانه و همچنين خالي بودن برخي منازل در معرض سيل، اولويت كار پليس تامين امنيت مناطق ياد شده است.
وي با اشاره به اينكه براي تامين امنيت، اين مناطق بلوك بندي و شيوه تامين امنيت نرسيم شده، گفت: پليس با برنامه ريزي مدون از تمام توان و تلاش خود در راستاي تامين امنيت مناطق سيل زده و حاشيه رودخانه استفاده خواهد كرد.
فرمانده انتظامي دشت آزادگان ادامه داد:تردد در برخي اماكن روستايي از طريق مسيرهاي زميني ميسر نبوده اما با اين وجود گشت هاي انتظامي با قايق تندرو منطقه را به خوبي رصد مي كنند.
وي بيان كرد: گشت هاي انتظامي در اين شهرستان نسبت به هرگونه تحرك غيرقانوني و سرقت اشراف داشته و برخورد جدي با خاطيان خواهد داشت.
سيلاب ناشي از طغيان رودخانه كارون موجب آب گرفتگي برخي شهرها و روستاهاي پايين دست اين رودخانه در خوزستان شده است.
طغيان رودخانه هاي كرخه ، دز و كارون تاكنون سبب آبگرفتگي بيش از 270 روستا و بيش از يكصد هزار هكتار از زمين هاي كشاورزي در خوزستان شده و حدود 400 هزار نفر در معرض خطرات ناشي از اين سيلاب قرار گرفتند.
7152/ 6037

سرخط اخبار استان‌ها