۳۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۴:۳۱
کد خبر: 83284316
T T
۰ نفر
خطيب جمعه كرمان: سپاه مفتخر به پاسداري از انقلاب اسلامي است

كرمان - ايرنا - خطيب جمعه كرمان با محكوم نمودن اقدام وقيحانه سردمداران آمريكا نسبت به سپاه پاسداران گفت : امروز اين نهاد مردمي مفتخر به پاسداري از حريم ولايت و انقلاب اسلامي است .

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام احمد شيخ بهائي در آئين اين هفته نماز جمعه كرمان با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي هويت همه چيز را تغيير داد، گفت: در قالب انقلاب اسلامي ملت به هويت اصلي خود برگشت و در كنار ملت، ارتش و ساير نيروهاي مسلح نيز به هويت اصلي خود براي حفاظت از منافع و آرمان هاي ملت برگشت و سپاه افتخار دارد كه پاسدار انقلاب اسلامي است.
وي گفت: ترامپ در گذشته از ملت ايران به عنوان ملت تروريست نام برده بود و حالا سپاه پاسداران انقلاب اسلامي را گروه تروريستي اعلام كرده و عجيب است كه آنها آنچه را كه شايسته خودشان است به ما نسبت مي دهند.
حجت الاسلام شيخ بهائي با تاكيد بر اينكه خداوند متعال دشمنان ما را احمق آفريده است، اظهار داشت: دشمنان مي توانستند با تبليغات خود مردم را به سپاه و بسيج بدبين كنند و از حماقت شان زماني اين كار را انجام دادند كه سپاه در خط مقدم خدمت به مردم در جريان سيل بود.
خطيب جمعه كرمان با اشاره به پوشيدن لباس پرافتخار سپاه تاكيد كرد: همه ما يك صدا مي گوئيم كه ما ملت ايران همه سپاهي هستيم.
حجت الاسلام شيخ بهايي با اشاره به اينكه ائمه اطهار (ع) فرموده اند هر جا ديديد دو روايت به شما رسيد يكي طبق نظر دشمنان و يكي خلاف نظر آنها بود، موردي را اجرا كنيد كه مخالف نظر دشمنان است و رهبر معظم انقلاب اسلامي نيز فرموده اند هر چه كه ديديد دشمن از آن تعريف كرد، در آن بازنگري كنيد.
وي يادآور شد: يك زماني دشمن در اين كشور از رنگ سبز حمايت مي كرد و يك عده از دشمنان شناخته شده و افرادي نيز سبز شدند و معلوم شد رنگ شيطاني است و اما يك زماني اين رنگ سبز به رنگي تبديل شده كه دشمنان با آن مخالفت كردند و ديديد كه در چند ماه گذشته دشمنان چه توطئه هايي عليه سپاه كردند.
امام جمعه موقت كرمان عنوان كرد: سپاه يك نهاد است و ممكن است افرادي در اين لباس نيز اشتباه كنند و اين موضوع در هر لباسي ممكن است رخ دهد و در حقيقت روحانيت، سپاه، ارتش، بسيج، دانشگاهيان و ديگر اقشار مدافعان و محافظان اسلام هستند و تبلغيات دشمن اثر نمي كند.
حجت الاسلام شيخ بهايي با بيان اينكه سيل اخير يك امتحان، بلا و نعمت بود، گفت: اين سيل از نظر خسارت هاي وارده به مردم يك بلا بود اما نعمت اين بود كه دلها را به هم نزديك كرد.
وي تاكيد كرد: قوه قضائيه بايد با تدبير رسيدگي كند كه اگر در حادثه سيل اخير كوتاهي شده حتما با مقصران برخورد شود و مسئولان بايد از اين تجربه گرانقدر كه به آساني به دست نيامده استفاده كرده و تصميمات درست، دقيق، بدون تكيه به دشمن و با تكيه به نيروهاي جهادي، جوانان، شركت هاي دانش بنيان و در سايه منويات رهبري را اتخاذ كنند و برنامه ريزي كرده و به موقع اجرا كنند و به درستي نظارت شود.
امام جمعه موقت كرمان ضمن دعوت همگان به رعايت تقواي الهي، گفت: هيچ راه نجاتي به جز راه تقوا وجود ندارد و حجم سفارش ها درباره تقوا به دليل اهميت آن است.
وي در ادامه ضمن تبريك اعياد شعبانيه به ويژه ميلاد با سعادت امام عصر (عج) اظهارداشت: ما منتظر حكومت جهاني حضرت مهدي (عج) هستيم.
7440/ 5054

سرخط اخبار استان‌ها