۳۰ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۵۴
کد خبر: 83284204
T T
۰ نفر
افاضلي: شرايط مالي اجازه دهد، كارون اروند در دسته يك مي ماند

تهران- ايرنا- «هومن افاضلي» سرمربي تيم فوتبال كارون اروند خرمشهر گفت: شرايط مالي باشگاه و قضاوت داوران بگذارند، اين تيم در ليگ دسته يك مي ماند.

هومن افاضلي در گفت و گو با خبرنگار ورزشي ايرنا با اشاره به اينكه متاسفانه در هفته هاي گذشته شائبه هايي بين هواداران كارون اروند ايجاد شده كه بعضي از تصميمات داوري و انضباطي آن را تشديد مي كند، افزود: خرمشهر يكي از عزيزترين مناطق ايران است و بسياري از جوانان اين مرز و بوم براي حفظ و آزادسازي اين شهر از جان خود گذشته اند.
وي اظهار داشت: هواداران خرمشهري به كاروند اروند علاقه مند هستند و به آن مي بالند اما از بي عدالتي هايي كه عليه اين تيم صورت مي گيرد ناراضي هستند. از زماني كه هدايت اين تيم را پذيرفتم تا به امروز داوران هيچ پنالتي براي تيم ما نگرفته اند اين در حالي است كه چندين صحنه مشكوك به پنالتي در محوطه جريمه رقبا داشتيم.
وي افزود: در نقطه مقابل به خصوص در چند هفته گذشته عليه ما پنالتي هايي گرفته شده كه قابل بحث است. وقتي صحبت از فوتبال پاك مي كنيم بايد شبهات را از بين ببريم. تيم ما بدون اين مسائل اكنون مي توانست در جايگاه مناسبي در ميانه جدول باشد.
سرمربي تيم فوتبال كارون اروند خرمشهر ادامه داد: با اين همه و به دليل اينكه به فوتبال پاك اعتقاد داريم و از سوي ديگر به سازمان ليگ متعهد هستيم، در بازي ها شركت كرده و آن را ادامه مي دهيم.
وي در عين حال تاكيد كرد: كتمان نمي كنم كه طاقت هواداران ما طاق شده است زيرا مسائل مربوط به تيم خود را تحليل مي كنند و نمي توانند به نتايج منطقي برسند. اميدوارم در بازي آخري كه در خرمشهر مقابل تيم قشقايي شيراز داريم، اتفاق ناگواري در ورزشگاه نيفتد.
افاضلي درباره شرايط تيم كارون اروند خرمشهر نيز گفت: شرايط تيم اصلا مناسب نيست از چهارشنبه هفته گذشته تا به امروز حتي يك جلسه تمرين نيز نداشتيم و اين كار ما را در ديدار مقابل قشقايي سخت مي كند هواداران اين مسائل را مي بينند و احساسي مي شوند.
سرمربي تيم كارون اروند خرمشهر درباره دلايل برگزار نشدن تمرينات اين تيم نيز عنوان كرد: مطالبات بازيكنان از باشگاه به آنان پرداخت نشده به همين دليل تمرينات تيم نيمه تعطيل است البته قول هايي مبني بر پرداخت قسمتي از مطالبات بازيكنان دريافت كرده ايم اما اين موضوع هنوز رنگ و بوي واقعي به خود نگرفته است.
وي در پاسخ به اين سوال كه باشگاه هنوز هم بدون مديرعامل فعاليت مي كند، عنوان كرد: دو ماه است كه مديرعامل نداريم و همچنان با دستان خالي روزگار را سپري مي كنيم.
افاضلي در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه اين تيم در ليگ دسته يك باقي مي ماند، پاسخ داد: براي بقا در ليگ دسته يك، تنها به سه امتياز ديگر نيازمنديم و به كسب سه امتياز اميدواريم البته چنانچه حواشي اجازه اين كار را به بدهد و به شبهات اضافه نشود.
تيم كارون اروند خرمشهر هم اكنون با 25 امتياز در جايگاه پانزدهم و تيم شهرداري ماهشهر نيز با 22 امتياز در قعر جدول رده بندي رقابت هاي اين ليگ است. اين دو تيم براي بقا در ليگ دسته يك در حالي جدال نزديكي با يكديگر دارند كه از اين ليگ يك تيم به ليگ دسته دوم سقوط مي كند.
ورزشي **9144**9129

سرخط اخبار ورزش