۲۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۲۷
کد خبر: 83283266
T T
۰ نفر
سيلابهاي فروردين ماه 101 راه در خراسان رضوي را مسدود كرد

مشهد - ايرنا - مدير كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي گفت: بارشهاي شديد و سيلاب فروردين ماه جاري 2 جاده اصلي، 19 جاده فرعي و 80 راه روستايي در اين استان را مسدود كرد.

ابراهيم نصري روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با تلاش راهداران 2 جاده اصلي و 18 جاده فرعي در كمترين زمان ممكن بازگشايي شد و اينك راه فرعي بردسكن - عشق آباد در شهرستان بردسكن مسدود مي باشد.
وي اظهار داشت: از 80 راه روستايي مسدود شده نيز 68 راه بازگشايي شده و راه هاي روستايي حصار - حاتم قلعه در حوزه درگز، كورشك - تكه ميدان در گناباد، نقاب - حسين آباد در شهرستان كاشمر و سنگرد - حسين آباد در سبزوار همچنان بسته است.
وي گفت: راه روستاهاي تكمار ، جعفرآباد و رامشين (از ميدان بسيج نقاب) در شهرستان جوين، زيبد و زيرخان در گناباد، روستاهاي چنار و ناري در حوزه شهرستان فريمان و روستاي پس كمر در شهرستان سرخس به علت سيلاب، طغيان رودخانه و ريزش كوه همچنان مسدود مي باشد.
نصري ادامه داد: در حال حاضر بارش باران در هيچيك از راههاي خراسان رضوي گزارش نشده و تردد در جاده هاي استان به صورت روان جريان دارد.
بر اساس اعلام اداره كل هواشناسي خراسان رضوي سامانه جديد بارشي از عصر امروز وارد استان شده و تا اواخر هفته آينده با بارشهاي متناوب مناطق شمالي استان را تحت تاثير قرار خواهد داد.
خراسان رضوي 20 هزار و 575 كيلومتر جاده دارد كه 6 هزار و 423 كيلومتر آن بين شهري و 14 هزار و 152 كيلومتر آن راه روستايي است.
3221 / 6053
۰ نفر