۲۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۷:۲۹
کد خبر: 83282575
T T
۰ نفر
حمايت فرهنگيان و دانش آموزان فرديس از مردم سيل زده لرستان

كرج - ايرنا - مدير اداره آموزش و پرورش ناحيه 2 كرج و شهرستان فرديس از اهدا كمك‌هاي نقدي و غير نقدي فرهنگيان و دانش آموزان نوعدوست اين ناحيه به خانواده هاي سيل زده استان لرستان خبر داد.

فرشته فهميده روز چهارشنبه در حاشيه همايش سيل مهرباني در مدرسه پسرانه شهداي فرديس به خبرنگار ايرنا گفت: در راستاي همدردي با مردم مناطق سيل زده كشور ، دانش‌آموزان و فرهنگيان اين ناحيه كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي خود را به سيل زدگان استان لرستان اختصاص دادند.
وي اضافه كرد: دانش آموزان و فرهنگيان در استان هاي لرستان و خوزستان دچار خسارت زيادي شدند و تلاش ما بر اين است به عنوان يك فرهنگي آنچه در توان داشته باشيم نياز اوليه خانواده هاي فرهنگي را با كمك هاي نقدي و غيرنقدي دانش آموزان فراهم كنيم.
وي افزود: اداره كل آموزش و پرورش استان البرز در جمع آوري كمك هاي نقدي و غيرنقدي معين استان لرستان است در همين راستا در سطح مدارس اين شهرستان با عنوان پويش سيل مهرباني هم كلاس ها كمك ها جمع آوري خواهد شد.
وي اظهارداشت: تلاش بر اين است كه با اين اقدام در بين دانش آموزان وحدت و يكپارچگي فرهنگ سازي شود اگر حادثه اي رخ مي دهد بتوانند در كنار هموطنان و هم سن و سال هاي خود با آنها همدردي كنند.
مدير اداره آموزش و پرورش ناحيه 2 كرج و شهرستان فرديس گفت: فرهنگيان و دانش آموزان با حضور هميشگي و فعالانه در وقايع غيرمترقبه كشور وحدت، همدلي و كمك به همنوعان كه از مهمترين صفت ارزشمند انساني هستند را به نمايش گذاشته اند.
فهميده گفت: پنج هزار فرهنگي در ناحيه 2 كرج و شهرستان فرديس مشغول خدمت هستند كه در تصميمي زيبا و انساندوستانه يك روز حقوق خود را براي كمك به مردم سيل زده لرستان اهدا كردند.
7413/ 6155

سرخط اخبار استان‌ها