۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۴۲
کد خبر: 83278723
T T
۰ نفر

مدیرعامل تاكسیرانی: افزایش كرایه غیرقانونی است

۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۰:۴۲
کد خبر: 83278723
مدیرعامل تاكسیرانی: افزایش كرایه غیرقانونی است

تبریز-ایرنا- مدیرعامل سازمان تاكسیرانی شهرداری تبریز اعلام كرد: هر گونه افزایش كرایه تاكسی در این شهر غیر قانونی است و در صورت مشاهده و گزارش شهروندان با رانندگان متخلف برخورد می شود.

محمدحسین اكبرنژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه مصوبه ای در زمینه افزایش كرایه تاكسی های كلانشهر تبریز وجود ندارد، افزود: اینكه تعدادی از رانندكان تاكسی افزایش كرایه ها را تصمیم سازمان تاكسیرانی اعلام كرده اند، كذب بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد.
وی اظهار داشت: اگر قرار باشد سازمان تاكسیرانی كرایه های جدید را اعلام كند، ابتدا باید در شورای اسلامی شهر تصویب شود و بعد از تصویب در این شورا به ما ابلاغ شود.
اكبرنژاد ادامه داد: در حال حاضر همان كرایه های قبلی برای تاكسی درون شهری احتساب و اعمال می شود و احتمال دارد تا پایان فروردین ماه جاری كرایه های جدید تعیین شود.
وی درباره رفتارهای ناشایست بعصی از رانندگان تاكسی با مسافران، عنوان كرد: در صورت مشاهده و یا گزارش این گونه رفتارها به واحد گزارشات، از طریق كمیته انضباطی سازمان به طورحتم برخورد و رسیدگی می شود.
اكبرنژاد با اشاره به اینكه طرح افزایش نرخ كرایه تاكسی های تبریز از سوی سازمان تاكسیرانی آماده و به شورای اسلامی شهر ارایه شده است، اظهار داشت: كمیسیون عمران شورا در نشستی این طرح را بررسی می كند.
وی ادامه داد: طبق این طرح افزایش كرایه تاكسی های شهر تبریز برای سالجاری 25 درصد تعیین شده است.
به گزارش ایرنا، هم اكنون 10 هزار و 841 دستگاه تاكسی و حدود 15 هزار راننده در شبكه حمل و نقل درون شهری تبریز در بخش تاكسی فعال هستند.
3038/518

سرخط اخبار استان‌ها