۲۵ فروردین ۱۳۹۸، ۱۶:۴۵
کد خبر: 83277920
T T
۰ نفر
عمليات بازگشايي بزرگراه شهيد رجايي بندرعباس در حال انجام است

بندرعباس- ايرنا- مديركل بنادر و دريانوردي هرمزگان گفت: بزرگراه بندر شهيد رجايي بندرعباس كه به علت بارش هاي شب گذشته و امروز يكشنبه دچار آبگرفتگي شده بود، هم اكنون در حال بازگشايي است.

الله مراد عفيفي پور عصر يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: آبگرفتگي بزرگراه بندر شهيد رجايي حد فاصل نيروگاه بندرعباس تا مقابل منطقه ويژه اقتصادي صنايع معدني خليج فارس و تقاطع غير همسطح خونسرخ است.
وي بيان داشت: جاري شدن سيلاب از ضلع شمالي منطقه ويژه خليج فارس با گذشتن از محوطه ها و زمين هاي واقع در ضلع شرقي فولاد هرمزگان در كرانه شمالي بزرگراه مقابل شركت توانير، وارد جاده شده و باعث آبگرفتگي و اختلال در روند ترددهاي خودروها و كاميون ها شده است
مديركل بنادر و دريانوردي هرمزگان اظهارداشت: هم اكنون معاون عمراني استاندار هرمزگان به همراهي جمعي از مسوولان (اعضاي ستاد مديريت بحران) در حال راهبري عمليات بازگشايي اين مسير ترانزيتي هستند.
بندر شهيد رجايي با ظرفيت سالانه 100 ميليون تن كالا، بزرگترين و مهم ترين بندر جمهوري اسلامي ايران است كه به تنهايي 58 درصد عمليات كالاهاي غيرنفتي، 43 درصد عمليات جا به جايي فرآورده هاي نفتي و 85 درصد از عمليات كانتينري بنادر كشور را بر عهده دارد.
اين بندر در 23 كيلومتري غرب بندرعباس مركز استان هرمزگان واقع شده است.
بارندگي، سيلاب و طغيان رودخانه هاي فصلي در شب گذشته و امروز يكشنبه چند محور ارتباطي در شرق و غرب هرمزگان را قطع كرده بود كه بيشتر اين محورها هم اكنون بازگشايي شده است.
7195/6048

سرخط اخبار استان‌ها