۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۵:۱۶
کد خبر: 83276257
T T
۰ نفر
وكیل شیخ الاسلامی بر اساس ادله جمع آوری شده از او دفاع می كند

تهران- ایرنا- رئیس دادگاه شعبه سوم رسیدگی به جرایم اقتصادی گفت: وكیل مدافع مرجان شیخ الاسلامی آل آقا هیچ دیداری با موكلش نداشته است و تنها براساس ادله جمع آوری شده و اظهارات حمزه لو متهم ردیف اول از او دفاع می كند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسدالله مسعودی مقام روز شنبه در پایان چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده مالی مدیران سابق شركت پتروشیمی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره رد اتهامات وارده علیه مرجان شیخ الاسلامی آل اقا توسط وكیل تسخیری وی گفت: بیشتر ادله وكیل براساس اظهارات آقای حمزه لو بوده است و وكیل مدافع مستندی ارائه نكرده است.
وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره تاكید مكرر متهمان و وكلای آنها به استفاده از نظرات كارشناسان گفت: این ادعاها در قالب دفاعیات است یا از سوی شاكی مطرح می شود. تمام اینها ارزیابی می شود ولی به معنای این نیست كه ضرورتی برای ارجاع به امر كارشناسی وجود داشته باشد.
مسعودی مقام تاكید كرد: ارجاع امر كارشناسی زمانی انجام می‌شود كه یك موضوع كاملا تخصصی باشد و دادگاه نتواند احراز كند و برای حفظ حقوق متهمان این كار خواهد شد. تاكنون اسنادی كه مدعی آن هستند را ندیده‌ایم و در صورت ارائه بررسی خواهیم كرد. باید اسنادش را بررسی كنیم و نظرات كارشناسی موجود و استعلامات اخذ شده از بانك مركزی و شركت‌ها در پرونده را بررسی كنیم.
وی تاكید كرد: تلاش خواهیم كرد تا در اجرای روند رسیدگی به این پرونده حق كسی تضیع نشود.
اروپام 1908 * 1003 * 3063
۰ نفر