۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۳
کد خبر: 83275854
T T
۰ نفر

پردیس خواهران دانشگاه امام صادق چهار كتاب منتشر كرد

۲۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۱۳
کد خبر: 83275854
پردیس خواهران دانشگاه امام صادق چهار كتاب منتشر كرد

تهران-ایرنا- سه كتاب در زمینه متون عربی، تصویر سازی دانشگاه اسلامی و محرمانه ماندن اطلاعات فردی توسط پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع) در سال 97 منتشر شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از دانشگاه امام صادق (ع)، پردیس خواهران این دانشگاه در راستای اعتلای فرهنگ و ارتقای سطح دانش و اندیشه هر ساله به چاپ و توزیع كتب، طرح های پژوهشی، درسنامه ها، مجموعه مقالات، حمایت از پایان نامه های برتر دانش آموختگان دانشگاه در راستای نیاز گروه های آموزشی ـ پژوهشی در سطح دانشگاه و سایر مؤسسات علمی ـ تحقیقاتی، انتشار مقالات علمی-پژوهشی برای پاسخ گویی به شبهات علمی در حوزه پژوهش های مسأله محور، مقایسه ای و میان رشته ای با رویكرد علوم انسانی اسلامی پرداخته است.
كتاب های منتشر شده در سال 1397 توسط دانشگاه امام صادق (ع) پردیس خواهران نحو الوظیفی (4 جلد) به تالیف فاطمه ملایم است. هدف از انتشار این اثر علمی كسب مهارت فهم متون عربی و تحلیل آن است و بر این اساس محتوای آن شامل بیان تفصیلی هر عنوان درسی به طور واضح و شفاف می باشد. همچنین در این كتاب برای درك و فهم بیشتر مخاطبان، خلاصه‌ای از هر درس به صورت نموداری و تمرین های متنوعی برای تفهیم بهتر ارائه شده است.
كتاب دوم طرائق تدریس اللغه الثانیه المدخل التواصی فی تعلیم اللغه العربیه و به تالیف سهیلا محسنی نژاد است . این كتاب به ارائه روش‌های تدریس زبان دوم با در نظر گرفتن رویكرد ارتباطی در تدریس زبان عربی، با توجه به انگیزه ها و تحلیل نیازهای زبان آموزان می پردازد.
همچنین كتاب سوم با عنوان تصویر سازی دانشگاه اسلامی از ایده تا عمل به تالیف منیر تجلی، سمیه سورانی یانچشمه ، كاظم منافی شرف آباد است. با توجه به نقش دانشگاه اسلامی در پیشرفت و تعالی جامعه، مدیریت تصویر دانشگاه اسلامی نقش بسزایی در پیشبرد جامعه دارد.
در دانشگاه اسلامی هدف از مدیریت تصویر سازمانی حاكمیت نگرش توحیدی و جلب توجه مردم به آن است نه افزایش سود.در چنین سازمانی موفقیت زمانی حاصل می شود كه تعالی معنوی و كمال انسانی در تمام سطوح كه عین رضایت و قرب الهی ست به دست آید.در نتیجه دستیابی به بالاترین بهره وری ها و اثربخشی ها، در صورتی كه به بهای دست شستن از هدف اصلی باشد ، به هیچ وجه به معنای موفقیت نیست.
چهارمین كتاب با عنوان محرمانگی اطلاعات فردی بزه دیده و شاهد و تعارض آن با حقوق دفاعی متهم به تالیف لیلا سادات اسدی و علی دژخواه است. كتاب حاضر با هدف اجرایی شدن حق بزه دیده و شاهد بر محرمانه ماندن اطلاعات فردی آنان در روند دادرسی كیفری نگاشته شده و ضمن تعیین مرزهای تعارض این حق با حق دفاع متهم، سعی دارد با ارائه راهكارهایی، به رفع تعارض میان این دو حق و یا تعدیل آن نائل شود.
علاقه مندان برای دسترسی به سایر عناوین چاپ شده در زمینه های فلسفی ، فقهی، حقوقی و علوم تربیتی می توانید به سایت http://www.isuw.ac.ir/ مراجعه كرده و از قسمت تازه های نشر ، عناوین و آثار منتشره را ملاحظه فرمایید .
یادآور می شود پردیس خواهران دانشگاه امام صادق (ع) با توجه به اهمیت حضور زنان مسلمان ایرانی در عرصه‏های مختلف اجتماعی، لزوم تأسیس دانشگاهی را به منظور تربیت نیروهای متعهد و متخصص زن در علوم انسانی ـ اسلامی در سال 1369 تأسیس شد تا به تعلیم و تربیت و رشد زنان جوان به عنوان مدرس، پژوهشگر و مبلغ بپردازد.

**9465**1601**
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ