۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۰۹
کد خبر: 83272563
T T
۰ نفر
15 بانك برای پیوستن به پویش سیل مهربانی اعلام آمادگی كردند

تهران- ایرنا- معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: تاكنون 15 بانك برای كمك به سیل زدگان به پویش «سیل مهربانی» جمعیت هلال احمر پیوسته اند و تعدادی از بانك های دیگر نیز برای پیوستن به این پویش اعلام آمادگی كرده اند.

حسن عبودی مزرعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، اظهار داشت: تاكنون بانك های ملی، ملت، سپه، پارسیان، رسالت، دی، شهر، مسكن، رفاه كارگران، پست بانك، تجارت، صادرات، آینده، مهر ایران و كشاورزی به پویش «سیل مهربانی» پیوسته اند و با توجه به استقبال سایر بانك ها از این پویش قرار شد آنها هم در روزهای آتی به این پویش بپیوندند.
وی افزود: در جلسه ای روز گذشته با حضور نمایندگان شماری از بانك های كشور، مقرر شد كه كاركنان این بانك ها به صورت خودجوش با مشاركت در كمپین «سیل مهربانی» جمعیت هلال احمر، مبلغی از حقوق ماهیانه یا بازخرید ایامی از مرخصی های شان را برای حمایت از سیل زدگان اختصاص دهند.
عبودی مزرعی ادامه داد: همچنین برنامه ریزی لازم برای اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامك به مشتریان بانك ها و اعلام شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر، فعال كردن اپلیكیشن های مربوطه و درج گزینه ویژه و مرتبط با حساب جمعیت هلال احمر برای كمك به سیل زدگان در دستگاه های خودپرداز، اطلاع رسانی از طریق تمامی درگاه های تحت وب به خصوص باشگاه های مشتریان و انجام تبلیغات محیطی مشترك صورت گرفته است.
معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خاطرنشان كرد: همكاری در تجمیع و ارسال كمك های غیرنقدی با هماهنگی این سازمان، گزارش گیری از كمك های جمع آوری شده، تخصیص دستگاه های كارتخوان و سهم مسئولیت پذیری اجتماعی بانك ها برای كمك به سیل زدگان از دیگر برنامه های این پویش برای جمع آوری كمك های نقدی هموطنان است.
اجتمام**7029*1834
۰ نفر