۲۱ فروردین ۱۳۹۸، ۸:۰۴
کد خبر: 83271985
T T
۰ نفر
اقدام نابخردانه آمريكا موجب اتحاد بيشتر در ايران اسلامي شد

سنندج - ايرنا - نماينده ولي فقيه در كردستان گفت: اقدام آمريكا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ميان گروه هاي تروريستي، عاملي شد تا ملت و همه مسئولين جمهوري اسلامي ايران اتحاد و انسجام شده و در عوض بين مسئولين و نظاميان آمريكايي اختلاف بيفتد.

آيت الله سيدمحمد حسيني شاهرودي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: آمريكا و رژيم غاصب صيهونيستي بزرگترين تروريست و حامي ترويست ها در جهان هستند.
وي افزود: آنها در حال دست و پا زدن براي حفظ منافع خود در منطقه هستند اما با اذعان خود شان برغم هزينه 7 تريليون دلاري در آخر مجبور به فرار از عراق و سوريه شدند.
آيت الله حسيني شاهرودي وجود سپاه را عامل اصلي ناكامي هاي آمريكا در منطقه دانست و اضافه كرد: اين سپاه است كه تصوير خاورميانه بزرگ را براي اسراييل به سراب تبديل كرد.
وي يادآور شد: آمريكا حق دارد براي حفظ اين رژيم نامشروع، دست به اقدامات نسنجيده بزند چرا سپاه هدايتگر و راهنماي نيروهاي نظامي كشورهاي منطقه براي مقابله با استكبار و استعمار است.
نماينده ولي فقيه در كردستان با بيان اينكه آمريكا با وضع تحريم هاي سنگين قصد داشت تا ايران را به زانو درآورد، گفت: سپاه با اقدامات توسعه اي خود در طرح هاي كلان اقتصادي و ارزش آفريني تجاري توانست تاثير خروج شركت هاي خارجي بزرگ نفت و گاز از كشورمان را بي اثر و خودكفايي توليد بنزين را رقم بزند در حاليكه آمريكا و همپيمانانش فكر مي كردند راه شكست جمهوري اسلامي را پيدا كرده اند.
وي با تاكيد بر اينكه استكبار جهاني در 8 سال جنگ تحميلي و در دوران تحريم از سپاه پاسداران بارها شكست خورد، تاكيد كرد: سپاه تنها يك نيروي مسلح نيست كه كارش دفاع صرف از امنيت باشد و تنها در استان توسعه نيافته كردستان، 2 هزار طرح محروميت زدايي در طول يكسال اجرايي كرده كه اقدامي بزرگ به شمار مي رود.
آيت الله حسيني شاهرودي با بيان اينكه اين اقدام نابخردانه آمريكا موجب شد تا سپاهي بودن ملت ايران بيش از پيش نمايان شود، افزود: اقدام زيباي نمايندگان در پوشيدن لباس پاسداران و دفاع تك تك ملت از نيروهاي مخلص و فداكار سپاه نشان داد ملت، دولت و ساير مسئولان يكدست و يكصدا كنار نيروهاي مسلح خود ايستاده و جدايي ندارند.
نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري سپاه را پايان كابوس داعش در جهان اسلام معرفي و با اشاره به تقدير كشورهاي مسلمان منطقه از جانفشاني پاسداران كشورمان اظهار داشت: اگر سپاه مقابل داعش نمي ايستاد، قطعا امروز نه تنها جهان اسلام كه اروپا هم از گزند گروه هاي تكفيري در امان نبود.
آيت الله حسيني شاهرودي با تاكيد بر اينكه آمريكا قدرتي براي ايستادگي و مقابله با سپاه ندارد، اضافه كرد: همه پايگاه هاي نظامي آمريكا در منطقه در تيررس، هوايي، زميني و دريايي نيروهاي مسلح كشورمان قرار دارد و امكان هر حركتي از آنان گرفته شده است.
وي يادآور شد: همه اين حرف ها و كارها جنبه تبليغاتي دارد و ترامپ مي خواهد تا رئيس رژيم اشغالگر قدس در انتخابات كشورش پيروز شود اين احمق ها منافع خود را در هراس و اختلاف نيروهاي نظامي و دولتمردان آمريكا مي بينند.
نماينده رهبر انقلاب در كردستان اقدام متقابل كشورمان در تروريست ناميدن نيروهاي آمريكايي از روي سند و مدرك را كاري سنجيده دانست و گفت: دليل محكم و قاطع داريم كه آمريكا پدرخوانده داعش است.
9937/9102

سرخط اخبار استان‌ها